یک مهاجم و دو بازیساز در لیست استقلال

به گزارش مشرق، استقلال بعد از نتایجی که در هفته‌های اخیر لیگ برتر رقم خورد تا حدودی از قهرمانی در این مسابقات ناامید شد و فرهاد مجیدی حالا به جز لیگ قهرمانان آسیا که به مرحله حذفی آن رسیده، تمرکز ویژه‌ای روی جام حذفی دارد.

سرمربی آبی پوشان که از چندی پیش انتقاداتی نسبت به نوع بسته شدن تیم در ابتدای فصل داشت در کنار آن وعده بستن تیمی رویایی برای فصل آینده را می‌داد، با اینکه هنوز هیچ لیستی را به صورت کتبی در اختیار باشگاه قرار نداده است، اما تا حدود زیادی به صورت ذهنی می‌داند برای فصل بعد کدام بازیکنان را نیاز دارد.

در لیستی که مجیدی قصد دارد از روی آن تیم فصل بعد استقلال را ببندد، نام دو هافبک بازی ساز و یک مهاجم باتجربه وجود دارد. استقلالی‌ها مدتهاست بابت خلا هافبک‌های میانی با قابلیت طراحی و بازی سازی رنج می‌برند و مجیدی قصد دارد با جذب دو بازیکن باتجربه در این پست این مشکل را به صورت ریشه‌ای حل کند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تذکر یک نماینده مجلس به وزیر ورزش

د مه 17 , 2021
  به گزارش مشرق، احمد راستینه در مورد اینکه آیا در شرایط کنونی برای تغییر ماهیت فدراسیون‌های ورزشی و تبدیل آن‌ها از یک نهاد عمومی به بخش حقیقی ضرورتی وجود دارد، اظهارداشت: فدراسیون ها در تمام دنیا زیرساخت های لازم ورزش قهرمانی را برای مساب...