گزینه جانشینی سعادتمند در هیات مدیره استقلال

به گزارش مشرق، بعد از آنکه هیات مدیره استقلال تشخیص داد احمد سعادتمند را از مدیریت این باشگاه کنار بگذارد، مدیر معزول آبی‌ها نیز حاضر به ادامه همکاری در هیات مدیر ه این باشگاه نشد تا هیات مدیره استقلال با ۴ عضو به کار خود ادامه داده و دارای یک صندلی خالی باشد.

اسماعیل خلیل زاده رییس و هادی زبده شیرکوهی به همراه حجت نظری و مهدی عبدیان، اعضای این هیات مدیره چهار نفره را تشکیل می‌دهند که بعد از کنار گذاشتن سعادتمند به کار خود در این باشگاه ادامه دادند.

بیشتر بخوانید:

استقلال با دست‌های بسته به لیگ بیستم رسید

هیات مدیره استقلال برای تکمیل شدن یک عضو جدید نیاز دارد و به همین منظور گفته می‌شود «علی نامداری» اصلی‌ترین گزینه برای تصاحب صندلی پنجم هیات مدیره آبی‌ها می‌باشد.

علی نامداری همان هوادار متمولی است که در ماه‌های اخیر بارها برای استقلال دست به جیب شد و با توجه به تمکن مالی توانست بسیاری از مشکلات پیش روی آبی‌ها را از پیش روی این باشگاه بردارد.

بعد از انتخاب پنجمین عضو، این هیات مدیره مدیر منتخب خودش را که می‌تواند خارج از اعضا باشد برای مدیرعاملی انتخاب و به جهت تایید نهایی به وزارت ورزش و جوانان (مجمع باشگاه) معرفی خواهد کرد.

استقلال تنها تیم از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر است که بدون داشتن مدیرعامل به این مسابقات رسید.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال نباید در هفته اول امتیاز از دست بدهد

ش نوامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، وحید امیری مهاجم سال‌های دور استقلال در خصوص دیدار روز شنبه آبی‌پوشان برابر مس رفسنجان گفت: استقلال از نظر فنی و بازیکنی شرایط خوبی دارد. بازی اول همیشه حساسیت ویژه‌ای دارد و چون تیم‌ها شناختی از هم ندارند، برابر یکدیگر اندکی دچار مشک...