گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ عذرخواهی میلیچ و بازگشت به تمرینات!

تمرین استقلال

تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال با تعداد زیاد بازیکن غایب در مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد. 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال بع از شکست مقابل ماشین سازی امروز(جمعه 29 آذر 98) از ساعت 12:30 در زمین مجموعه ورزشی نفت تهرانسر برگزار شد.

  

* این تمرین که ریکاوری بود با غایبانی برگزار شد. فرشید اسماعیلی، علی دشتی، سیاوش یزدانی و روزبه چشمی در تمرین امروز حضور نداشتند و ریکاوری خود را در کلینیک انجام می دهند. همچنین سجاد آقایی و رضا آذری هم در تمرین حاضر نبودند.

* البته در بین این نفرات شب گذشته فرشید اسماعیلی در رختکن بعد از بازی با ستار همدانی سرپرست تیم درگیری پیدا کرد و از حضور در تمرین فعلا منع شده است.

* دیگر بازیکنی که در رختکن شب گذشته از تعویض خود ناراحت بود و با کادرفنی آبی پوشان بحث کرده میلیچ بود که این بازیکن امروز پیش از شروع تمرین با حضور سایر بازیکنان و کادرفنی و سرپرست تیم بابت اتفافات رخ داده عذرخواهی کرد و به تمرین اضافه شد.

* مهدی قائدی و مرتضی تبریزی هم از دیگر غایبان تمرین امروز استقلال بودند. البته مهدی قائدی به اردوی تیم امید هم دعوت شده و هنوز تکلیف نهایی حضور ملی پوشان امید که تیم های باشگاهی شان در جام حذفی بازی دارند مشخص نیست. امروز سازمان لیگ بیانیه ای را صادر کرد که در آن اشاره شده در صورت آلودگی هوا منطبق با تصمیم استانداری رفتار می کند. پیش بینی شده که آلودگی هوا در تهران هفته پیش رو تشدید می شود. با این حال هنوز تکلیف برگزاری بازی  استقلال و سپاهان در ابهام است.

* در تمرین امروز بازیکنانی که روز گذشته به صورت فیکس به میدان رفته بودند بعد از دویدن راهی کیلنیک شدند تا ریکاوری خود را انجام دهند و سایر بازیکنان هم زیر نظر مصطفوی به فوتبال در زمین ابعاد کوچک مشغول شدند.

* تمرین امروز بازیکنان استقلال در ساعت 13:30 به پایان رسید.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال پنجشنبه 28 آذر ماه در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف ماشین سازی تبریز خواهد رفت.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

    


 مطالب مرتبط:

گزارش تمرین چهارشنبه عصر استقلال/ معارفه ستار همدانی؛ غیبت آذری به دلیل تنبیه انضباطی استراما!

گزارش تمرین سه شنبه صبح استقلال/ حمایت جواد رضویان بازیگر محبوب؛ تمرین زیر نظر مترجم و آنالیزور!

گزارش تمرین یکشنبه صبح استقلال/ ریکاوری بازیکنان اصلی؛ فوتبال درون تیمی نیمکت نشینان!

گزارش تمرین جمعه عصر استقلال/ بدون کادرفنی آنالیزور و مترجم استراما تیم را تمرین دادند!

گزارش تمرین پنجشنبه صبح استقلال/ حضور روحیه بخش چند پیشکسوت!

گزارش تمرین چهارشنبه صبح استقلال/ غیبت پنج استقلالی؛ خوشحالی بازیکنان از حضور مترجم استراما!

گزارش تمرین سه شنبه صبح استقلال/ ریکاوری، استخر و شنا؛ مرور برنامه های استراما!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود

ج دسامبر 20 , 2019
به گزارش مشرق، یدالله اکبری در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال و شکست خانگی 2 بر یک این تیم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: کسب چنین نتیجه‌ای مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود. در تیمی که سرمربی‌اش به دلیل مشکلات می‌رود و با چنین حاشیه‌ای روبه‌رو می‌شود، بی‌انگیزگ...