کُری حسین کعبی برای استقلالی‌ها

به گزارش مشرق، حسین کعبی در مورد بازی تیمش برابر نساجی که با تساوی 2 - 2 به پایان رسید، گفت: بازی در زمین نساجی برای هیچ تیمی آسان نیست. هواداران این تیم خیلی خوب تیم‌شان را تشویق می‌کردند. هر دو تیم فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتند، ولی ما می‌توانستیم در این بازی برنده از زمین خارج شویم.

وی ادامه داد: قبل از اینکه گل دوم حریف به ثمر برسد، در یک صحنه نزهتی با گلر نساجی تک به تک شد که بازیکن این تیم مرتکب خطا شد. در آن صحنه داور باید بازیکن نساجی را اخراج می‌کرد، ولی جالب اینجاست که خطا نگرفت. اگر داور در آن صحنه خطا می‌گرفت و بازیکن حریف اخراج می‌شد شرایط فرق می‌کرد، ولی ما اعتراضی انجام ندادیم. در فوتبال ممکن است این اشتباهات رخ دهد.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت که در نیمه اول به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد، خاطرنشان کرد: من درد شدیدی داشتم و نمی‌توانستیم بازی را ادامه دهم. باید MRI بگیرم تا وضعیتم مشخص شود. من آماده بودم، ولی انگار چشم خوردم! تلاش می‌کنم که خودم را به بازی برابر استقلال برسانم.

کعبی با اشاره به بازی حساس تیمش برابر استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر گفت: استقلال بعد از دو برد پیاپی وضعیت خوبی پیدا کرده است، ولی معتقدم که آنها در ورزشگاه سردار جنگل کار بسیار سختی برابر ما در پیش خواهند داشت. هدف ما فقط کسب سه امتیاز است و با حمایت هواداران می‌توانیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سه غایب بزرگ سپیدرود برابر استقلال

ج نوامبر 30 , 2018
به گزارش مشرق، دربی شمال هر چقدر که از جذاب&#174...