کنایه یک استقلالی به خرید جدید این تیم

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شکست یک بر صفر آبی‌پوشان مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار کرد: دو تیم در نیمه نخست بازی با احتیاطی به نمایش گذاشتند و این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دادند. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد کرد و تراکتورسازی از تک موقعیت‌هایش استفاده کرد و به پیروزی رسید. به نظرم استقلال در این دیدار موقعیتی نداشت. شاگردان شفر در فاز حمله کم تعداد ظاهر شدند و همچنین باز بازی می‌کردند. در کل استقلال مقابل تراکتورسازی خیلی ضعیف ظاهر شد.

او درباره عملکرد ضعیف علی کریمی در این دیدار که روی گل تراکتورسازی هم اشتباه کرد، گفت: علی کریمی از قبل از جام ملت‌ها مصدوم بود و من تعجب می‌کنم شفر با این تجربه مربی‌گری که دارد چرا علی کریمی را از ابتدا بازی داد. به نظرم باید پژمان منتظری و سهرابیان در مرکز دفاع، وریا سمت راست و زکی‌پور سمت چپ و نورافکن و روزبه چشمی وسط بازی می‌کردند. همچنین من معتقدم که چون بازی فیزیکی بود نباید از شجاعیان بازی می‌گرفت. نبود باقری هم در این دیدار اثرگذار بود چون او یکی از بازیکنان تأثیرگذار استقلال است.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: بهتر بود که جای تبریزی، منشأ بازی می‌کرد، چون یک صحنه‌هایی را می‌دیدم که فاصله خطوط زیاد بود یا تبریزی بین ۵ دفاع تراکتورسازی گیر می‌کرد. البته نباید از او انتظار داشت که در فاز حمله به تنهایی بازی را دربیاورد چون موقعی که تیم شما حمله می‌کند، بازیکنان باید به فوروارد نزدیک شوند. در کل استقلال در این دیدار ضعیف ظاهر شد که به خاطر مجموعه اشتباهات شفر بود.

بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی بازی بزرگ هفته را از استقلال برد

دین‌محمدی در ادامه درباره تجربه بالای هافبک‌های تراکتورسازی که در این دیدار به خوبی از آن استفاده کردند، توضیح داد: تراکتورسازی در نیمه دوم خیلی خوب ظاهر شد. مخصوصاً اکبر ایمانی، هافبک وسط این تیم که بازی درخشانی از خود به نمایش گذاشت. موقعی که تراکتورسازی جلو افتاد، بازیکنان این تیم حفظ توپ کردند که نشان‌دهنده تجربه و اعتماد به نفس بالای آن‌هاست. خط هافبک آن‌ها خوب و با تجربه عمل کرد و در مقابل فقط نورافکن خوب ظاهر شد و شجاعیان و کریمی از نظر بدنی در شرایط خوبی نبودند.

او همچنین راجع به خریدهای استقلال در خط حمله اظهار کرد: همه کیفیت منشأ را می‌دانیم ولی او باید انگیزه بیشتری داشته باشد که به مرور زمان حل می‌شود اما ایسما با این که از نظر فنی خوب است، خیلی از نظر بدنی کار دارد و فکر کنم بدنش وقتی که بازی‌ها تمام شود، آماده می‌شود.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که چه آیندی برای استقلال متصور است، گفت: اگر بخواهیم عیار استقلال را بسنجیم باید این تیم را مقابل تیم‌های بالای جدول مانند تراکتورسازی، سپاهان، پدیده و پرسپولیس ببینیم. همین طور هم شد. برد پرگل استقلال جلوی پیکانی که ۶-۷ بازی پیاپی باخته، چیزی را مشخص نمی‌کند اما بازی با تراکتورسازی عیار استقلال را نشان داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محسن گروسی: باید به ایسما و منشا فرصت داد؛ اعتراض به داوری مد شده است

ش فوریه 16 , 2019
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: متاسفانه اعتر...