کمک مالی اسپانسر استقلال به پیروزی حقیقت داشت؛ اخراج «های وب» خواسته اصلی استقلالی ها

وزیر بیشعور

عضو هیات مدیره باشگاه پیروزی بعد از بازی شب گذشته این تیم مقابل پیکان اعتراف کرد که اسپانسر استقلال به این تیم کمک مالی کرده است.

   

به گزارش استقلال نیوز، کمک بلاعوض «های وب» اسپانسر باشگاه استقلال به باشگاه پیروزی(پرسپولیس) رسوایی بزرگ دیگری برای وزارت ورزش و همچنین دلیل محکم دیگری بر ادعای مهندسی لیگ است.

در واقع درآمدزایی اسپانسر از برند سرخابی‌ها دروغی بیش نیست و تنها در این پوشش، کمک‌های دولتی به این دو تیم را توجیه می کنند.

های‌وب که اسپانسر استقلال است و برند آن توسط این تیم تبلیغ می شود، از کمک مالی به این تیم خودداری می کند و در عوض به صورت بلاعوض به رقیب مستقیم استقلال در راه قهرمانی کمک بلاعوض می‌کند!

‏در عالم تجارت، اسپانسر یک تیم یا باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا با قهرمانی  تیم تحت حمایت خود، بیشتر سود مالی و درآمدزایی را داشته باشد.

ولی در ایران، اسپانسر نه تنها به تیم تحت حمایت خود کمکی نمی‌کند بلکه برای تسریع قهرمانی تیم رقیب به آن کمک مالی بلاعوض می کند!

این کار در یک بیزینس واقعی حکم خودکشی و آتش زدن سرمایه را خواهد داشت و هم از لحاظ عقلی و هم منطقی امکان پذیر نیست!

‏هیچ سرمایه گزاری واقعی کاری مشابه اقدام «های وب» را انجام داد نمی‌دهد مگر اینکه کلا بیزینسی در کار نباشد و جریان اسپانسرینگ تنها پوششی برای مخفی کردن کمک‌های وزارت ورزش، ارتباطات و در کل دولت به سرخابی ها باشد.

گلات فساد

به گزارش استقلال نیوز، «های وب» در بحرانی ترین روزهای باشگاه استقلال(تاج) از کمک به این تیم خودداری کرد و حتی در ماجرای جذب گابریله پین ناگهان پای خود را پس کشید تا قرارداد این مربی ایتالیایی با باشگاه استقلال منعقد نشود!

همان موقع که استقلال به ٢ میلیارد برای رضایتنامه قاسمی نژاد احتیاج داشت، «های وب» 8 میلیارد به پیروزی(پرسپولیس) کمک بلاعوض کرد تا آنها ترابی و مغانلو را با قرارداد دلاری از قطر و پرتغال به تهران بیاورند. دو بازیکنی که بی شک تاثیر زیادی در نتایج این تیم و قهرمانی مهندسی شده شان هم داشتند.

شاید حالا بهتر می شود فهمید که پول امثال صیادمنش ها کجا هزینه شد و پول کلان بدهی ژوزه، برانکو و.. از کجا فراهم شد. تحریم «های وب» توسط هواداران استقلال و اخراج آن توسط هیات مدیره، کمترین اقدام علیه این اسپانسر سرخ رنگ تحمیلی توسط آذری جهرمی و مسعود سلطانی فر به استقلال خواهد بود.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

فرهاد مجیدی: اجازه نمی‌دهم یک بازیکن از استقلال جدا شود؛ اسپانسر ما 8 میلیارد به تیم رقیب کمک کرده است

اختصاصی استقلال‌نیوز/ مهندسی لیگ، مهندسی اسپانسر؛ کور خوانده‌اید.. ریشه ما خشکاندنی نیست!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش مدافع استقلال به مذاکره با سپاهان

ش جولای 31 , 2021
به گزارش مشرق، یکی از اخبار یا شایعات نقل و انتقالاتی که پیرامون باشگاه استقلال به گوش می‌رسید و روی برخی خروجی‌ها قرار گرفته بود، مذاکره سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان با تیم سپاهان بود. یزدانی که از سپاهان به استقلال پیوسته و در این فصل یکی از بهت...