کثافت‌بازی بی پایان در فدراسیون علیه استقلال؛ چه کسی نامه اعتراض به محرومیت اسماعیلی را به کمیته انضباطی نمی‌دهد؟

فدراسیون پرسپولیسی

در حالیکه باشگاه استقلال روز دوشنبه نامه‌ای اعتراضی جهت بخشش محرومیت اسماعیلی به فدراسیون ارسال کرده، اما هنوز این نامه به کمیته انضباطی نرسیده است.

  

 به گزارش استقلال نیوز، امیر حسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با سایت رسمی باشگاه استقلال با اعلام اینکه نامه اعتراضی باشگاه استقلال (بابت حذف کارت زرد اشتباه فرشید اسماعیلی) هنوز به کمیته انضباطی نرسیده است از کثافت کاری و لجن بازی فدراسیون پرده برداشت

امیرحسین فتحى مدیرعامل باشگاه استقلال برای اولین بار و پس از اعتراض شدید هواداران استقلال صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

ما صبح روز دوشنبه با ارسال نامه به فدراسیون فوتبال اعتراض خودمان را نسبت به محرومیت فرشید اسماعیلی انجام دادیم.

باشگاه مثل اکثریت قاطع کارشناسان داوری و میلیون‌ها طرفدار فوتبال در ایران معتقد است که کارت زرد دوم اسماعیلی در بازی با نفت مسجد سلیمان که منجر به اخراج او شد، بر اثر اشتباه داور دریافت شده و این حق مسلم باشگاه استقلال است که معترض باشد.

متاسفانه تا این لحظه نامه ما به دست کمیته انضباطی فدراسیون نرسیده!

این نامه روز ۲۵ شهریور برای سازمان لیگ ارسال شد و در همان روز توسط آقای بهاروند به دبیرکل فدراسیون ارجاع داده شده.

نامه‌ای به شماره ۹۸/۱۴۶۰ اما موضوع عجیب این است که تا به حال نامه به دست کمیته انضباطی نرسیده و این تعلل ابهام‌آمیز است!

بازهم تاکید می‌کنیم که باشگاه استقلال فقط خواستار اجرای عدالت است منتهی مشخص نیست که مقاومت‌ها در برابر نگاه عادلانه‌ای که وعده‌اش را داده بودند از کدام سمت و سوی انجام می‌شود؟!

ما تا لحظه آخر منتظر رفع محرومیت فرشید اسماعیلی خواهیم ماند و به طور مستمر پیگیر این پرونده هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، امیرحسین فتحی در حالی این مصاحبه را در روز تعطیل انجام داده است که برای اعتراض هواداران به قانون شکنی فدراسیون هم دیگر فرصتی وجود ندارد و مشخص نیست مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال چگونه ابتدایی ترین قوانین مدیریتی فوتبال را نمی داند و با این ندانم کاری، فرصت سوزی و مترسک بازی ها روح و روان هواداران را به بازی می گیرد.

اخبار رسمی باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جذاب‌ترین دربی سال‌های اخیر برگزار می‌شود

ج سپتامبر 20 , 2019
به گزارش مشرق، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال از ساعت 16 روز یکشنبه پیش رو در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این نودمین تقابل دو تیم در تاریخ است و فرزاد آشوبی که سابقه بازی در هر دو تیم را دارد می‌گوید جذابترین ...