کاپیتان استقلال با یک جمله حریف هفته پایانی پرسپولیس را تحریک کرد

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی پس از بازی استقلال مقابل گل گهر گفت: یک بازی سخت داشتیم و خدا را شکر بردیم. از هواداران تشکر می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانیم هفته آینده خوشحالشان کنیم.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگاران که هفته قبل بازیکنان استقلال هماهنگ‌شده در خصوص داوری صحبت کردند و آیا این از لحاظ رسانه‌ای اشتباه بود، گفت: اشتباه نبود زیرا که از اول فصل باید داوری‌ها را ببینید. به نظرم آنقدر در موردش صحبت کردیم که خسته شدیم. من این را به شما بگویم که ما امید و ایمانمان را از دست ندادیم.

وی ادامه داد: یک هفته باقی مانده و امیدوارم که تیم‌ها با ۱۰۰ درصد قوا بازی کنند. امیدوارم تیم مس همانجوری که مقابل ما در آزادی بازی کرد، مقابل پرسپولیس بازی کند مطمئن هستم که امتیاز می‌گیرد.

وی در خصوص مصدومیتش گفت: پای پیچ خورد در آن لحظه. باید MRI بگیرم و امیدوارم چیز خاصی نباشد. به بازی می‌رسم؟ باید MRI بگیریم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام: اگر من نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند!/ دیگر کسی از شرافت و مردانگی حرف نمی‌زند

چ مه 29 , 2024
به گزارش مشرق، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر، اظهار داشت: با توجه به شرایط جدول می‌دانستیم باید چطور بازی کنیم. گل‌گهر یک تیم خوب و سازمان‌دهی یافته است و به خاطر همین اگر بازی‌های این تیم ر...