کامران منزوی: ما مثل یه عده بدهکار بانکی نیستیم؛ هنوز فرصت پرداخت به طلبکاران را داریم

کامران منزوی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما مثل بعضی تیم ها بدهی 1500 میلیاردی به بانک های دولتی نداریم که بتوانیم به آسانی بدهی های خود را تسویه کنیم!

   

به گزارش استقلال نیوز، کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با بخش خبری صدا و سیما، در خصوص آخرین وضعیت بحث دریافت مجوز حرفه ای باشگاه استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

  

* بخش زیادی از بدهی ها را پرداخت کردیم

بخشی از بدهی ها را قبلا پرداخت کرده بودیم و امروز تکمیل اسناد انجام شده است. تقریبا اسناد آماده ارائه است.با تمامی طلبکاران تقریبا توافق حاصل شده و در حال پرداخت است و ما فقط باید اسناد را به فدراسیون فوتبال ارائه کنیم

* هنوز فرصت پرداخت به طلبکاران را داریم

من این موضوع که به حنیف عمران زاده پولی داده نشده را نه تائید می کنم و نه تکذیب، ما پرداخت ها را انجام می دهیم، اسناد در حال آماده سازی است، ما وقتی مطالبات را پرداخت کنیم اسناد را آماده ارائه به فدراسیون می کنیم چون فدراسیون از ما اسناد می خواهد نه رسید. دوستان تقریبا همکاری کرده اند و از آرایی که داشتند کمتر دریافت کردند و در مهلت باقی مانده هم بقیه پول ها را پرداخت خواهیم کرد.

* بعضی تیم ها زور بی خودی نزنند 

برخی دوستان در باشگاه خاص فکر می کنند استقلال حذف می شود و آنها با پول هایی که از بانک دولتی می گیرند به جای ما در آسیا حضور پیدا می کنند ولی این غیرت و همت را داریم که وقتی در زمین سهمیه گرفتیم در بیرون از زمین هم از حقمان دفاع کنیم. دوستان شانتاژ نکنند و مرتب تحریک نکنند که استقلال حذف شده است. فدراسیون بهترین مرجع اعلام حذف یا عدم حذف استقلال است و ما تا روز دوشنبه سی دی که باید تحویل بدهیم را تحویل فدراسیون خواهیم داد.

* ما مثل یه عده بدهکار بانکی نیستیم  

امروز شنیدم بعضی از دوستان ابراز خوشحالی کرده بودند که استقلال حذف شده است. اینها خواب و رویا است و ما اگر نفس داشته باشیم اجازه نمی دهیم تیم حذف شود. عرض کردم توان نداریم به بانک های بزرگ کشور بدهکاری سنگین داشته باشیم که اگر داشتیم این کار را می کردیم.من اسم از باشگاهی نبردم و هر باشگاهی که 1500 میلیارد بدهی بانکی دارد می تواند بیاید و از حق خودش دفاع کند.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

کامران منزوی: می‌ترسم عدد بدهی‌ها را بگویم؛ فتحی و استراماچونی به زودی زوج خوبی خواهند شد!

کامران منزوی: هیات مدیره پاسخ صحبت‌های خطیر را بدهد؛ نمی‌خواهم سوژه ایجاد کنم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چرا مدیرعامل استقلال به امارات رفت؟

پ سپتامبر 12 , 2019
به گزارش مشرق، اسماعیل خلیل‌زاده رییس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال از سفر امیرحسین فتحی به امارات جهت مذاکره با باشگاه عجمان خبر داد.رییس هیئت‌مدیره باشگاه استقلال در این مورد گفت: «سفر آقای فتحی در راستای تصمیم هیات مدیره مبنی بر پیگیری مطالبات باشگاه اس...