کاظم اولیایی: استقلال یک هیولای درون دارد؛ بعضی ها خودشان را با تقلب جا می زنند!

کاظم اولیایی

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: افرادی که نمی‌توانند برای باشگاه درآمد و پول بیاورند مثل زالو بین بازیکنان تیم برای خودشان پایگاه درست می کنند.

به گزارش استقلال نیوز، سید کاظم اولیایی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در گفتوگو با رادیو تهران، در خصوص وضعیت استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال یک هیولای درون دارد

استقلال یک هیولای درون دارد. اگر به مصاحبه بزرگان استقلال توجه کنید متوجه این موضوع می‌شوید. ما یک بلای آقازادگی داریم و یک بلایی به نام تقلب آقازادگی. این فردی که می‌گویند در استقلال تأثیرگذار است را نمی‌شناسم ولی می دانم از زمان آقای فتح الله زاده به باشگاه آمد تا از رانت‌های مالی خودش استفاده کند.

* بعضی ها خودشان را با تقلب جا می زنند

بعضی آقایان خودشان را تقلبی جا می‌زنند. این بحث در میان بعضی از اعضای هیأت مدیره هم وجود داشته است. مثلاً یک نفر می‌گوید اگر به استقلال بیایم ۱۰ میلیارد تومان می آورم ولی توانایی مالی او در حد ۵ هزار تومان هم نیست. استقلال یک برند است و افراد می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان مشهور شوند. آنها از هر طریق که بتوانند خودشان را به تیم نزدیک می‌کنند. بعضی‌ها بین بازیکنان پایگاه ایجاد و بین آنها اختلاف می‌اندازند. بعضی‌ها خودشان را به سرمربی نزدیک می‌کنند. این مسائل در استقلال وجود داشته و وجود دارد.

افرادی که نمی‌توانند برای باشگاه درآمد و پول بیاورند مثل زالو بین بازیکنان تیم برای خودشان پایگاه درست می کنند

دروغگو، طمع‌کار را بازی می‌دهد. دروغگو در جامعه زیاد است و سوءاستفاده وجود دارد. ما باید خودمان را برای این شرایط آماده کنیم که لطمه نبینیم. ساختار باشگاه‌ها در فوتبال ما معیوب است. دولت و وزارت ورزش هم نمی‌تواند کمک کند. مگر یک باشگاه می‌تواند چقدر درآمد داشته باشد؟ یکسری افراد به دروغ می‌گویند می‌توانند برای باشگاه درآمد و پول بیاورند ولی در نهایت چون نمی‌توانند مجبور می‌شوند مثل زالو بین بازیکنان تیم برای خودشان پایگاه درست کنند.

اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارشی از وضعیت تیم های پایه استقلال/ تمرینات با جدیت در حال برگزاری است!

ی مه 26 , 2019
باشگاه استقلال گزارشی از وضعیت تیم های پایه ارائه داد. به گزارش استقلال نیوز، به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرینات تیم های پایه باشگاه استقلال این روزها با جدیت درحال برگزاری است. بازیکنان آکادمی استقلال این روزها زیر نظر کادر...