کار ما از حاشیه گذشته، استقلال را سونامی برده!

به گزارش مشرق، کاروان استقلال ساعت 16 دیروز امارات را به مقصد تهران ترک کرده و دو ساعت بعد به تهران رسید تا با استراحتی کوتاه در هتل فرودگاه امام‌خمینی(ره) با پرواز اختصاصی راهی قطر شود. استقلالی‌ها در حالی راهی دوحه شدند که فاصله کمی برای ریکاوری و آماده‌سازی برای دیدار با الریان دارند و شرایط اصلا برای این تیم مطلوب نیست. در این بین باید خستگی و سفرهای پیاپی و به‌قول مربی دروازه‌بان‌های این تیم، بی‌امکاناتی و بی‌پولی را هم به مشکلات استقلالی‌ها اضافه کرد تا ارزش و اهمیت کار پسران آبی در دیدار با الکویت بیش از پیش مشخص شود. گفت‌وگو با بهزاد غلامپور را در ادامه می‌خوانید.

بازی با الکویت چطور بود؟

عالی بود و بچه‌ها با غیرت و همیت از پس این بازی هم برآمدند. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و عالی بودند، با اینکه خیلی خسته بودیم و امکانات کمی داشتیم این برد به دست آمد.

سیدحسین هم درخشید و موفق شد یک کلین‌شیت آسیایی را به‌نام خود ثبت کند.

واقعا سید عالی بود. او درخشید و اگر نبود شاید حتی بازی مساوی و به وقت‌های اضافه کشیده می‌شد. به‌نظرم حسینی سنگ‌تمام گذاشت و فوق‌العاده بود.

به امکانات کمی که داشتید اشاره کردید. واقعا این برد با این وضعیت خیلی چسبید.

هیچ امکاناتی در اختیارمان نبود. با دست خالی این اتفاق افتاد و این پیروزی به دست آمد. در حالی به امارات رفتیم که پر از حاشیه بودیم و حتی یک سنت هم نداشتیم. هیچ خبری از هیچ چیزی نبود. البته کار ما از حاشیه گذشته، فعلا استقلال را سونامی جمع کرده و برده است. غیرت بازیکنان در این بازی ستودنی بود. به غیر از این، جور دیگری نمی‌شد این بازی را برد.

بیشتر بخوانید:

برگ برنده الریان مقابل استقلال

بعد از رفتن استراماچونی، هواداران خیلی امیدی به ادامه روند صعودی استقلال نداشتند.

فرهاد خودش مهاجم بوده و از سوی دیگر وی شرایط تیم را به‌خوبی می‌داند. کسی که در پست مهاجم بازی می‌کرده شرایط هجومی تیم‌هایش هم خوب می‌شود. فرهاد جوان است و‌ انگیزه زیادی هم دارد و به‌دنبال کار است. از سوی دیگر او عشق به استقلال را در دل دارد و این تیم را با جان و دل دوست دارد. در این چند روز هم زحمت زیادی کشید. ما مشکلات زیادی در این روزها داشتیم و واقعا با دست خالی به استقبال این دیدار رفتیم. ولی با غیرت بچه‌ها و کادرفنی توانستیم این بازی مهم را به‌عنوان خوان اول رد کرده و امیدوارم در ادامه الریان را هم از پیش‌رو برداریم.

از لحاظ تاکتیکی و آمادگی بدنی و فنی، می‌توانید الریان را شکست دهید؟

ان‌شاءالله با دعای هواداران و مردم بتوانیم تیم قطری را هم شکست دهیم. امیدوارم با تدابیر کادرفنی و همت و تلاش بچه‌ها این اتفاق بیفتد. به‌نظرم کار سختی است و نمی‌شود همه را امیدوار کرد اما ما همه سعی و تلاش و غیرت و تعصب‌مان را به‌کار می‌بندیم تا بتوانیم یک بازی قابل‌قبولی انجام دهیم.

نکته دیگری هم از این بازی باقی‌مانده است؟

هیچ نکته‌ای به‌جز بی‌امکاناتی و خستگی تیم در دبی نبود. واقعا شرایط خوب نبود. در این بین اگر آقای موسوی کنارمان نبود مشخص نبود چه اتفاقی می‌افتاد و از وی ممنونیم که در این سفر کنار ما بود و با تلاش و حمایت‌هایش اجازه نداد مشکلات بیشتری برای استقلال در امارات به وجود بیاید. برای رفتن تیم به امارات یک سنت هم به ما ندادند و شرایط اصلا در این سفر خوب نبود.

چطور بعد از گل‌ها روی کول مجیدی نپریدید؟ با فرهاد رودربایسی دارید؟

نه بابا این‌طور نیست. مورد خاصی نبود و ان‌شاءالله این اتفاق هم می‌افتد!

کی این اتفاق می‌افتد؟

دیگر با خداست، ان‌شاءالله صعود کنیم حتما روی دوش فرهاد هم می‌پرم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رمضانی: می‌خواستم یاد ناصرخان را زنده کنم

د ژانویه 27 , 2020
به گزارش مشرق، سعید رمضانی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل الریان قطر در مرحله سوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. بازیکنان تمرین ریکاوری را در دبی انجام دادند و امروز نیز یک جلسه تمرینی در دوح...