کارشناس داوری: حقیقی خطایی روی مهاجم استقلال نکرد

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی در خصوص داوری دیدار نساجی و استقلال اظهار داشت: داوری خیلی عالی بود و صفایی قضاوت خوبی انجام داد اما یکی دو ایراد ریز هم داشت. 

وی افزود: در نیمه اول داور کارت زرد را از جیب خودش خارج کرد و به سمت نیمکت استقلال آمد اما در صحبت با عوامل کنار زمین از دادن کارت منصرف شد. این کار اقتدار داور را پایین می‌آورد. اگر این اتفاق برای تیم حریف می‌افتاد ممکن بود اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشته باشد. وقتی کارت را بیرون می‌آورید و همه دیده‌اند و بعد دوباره آن را درون جیب خودتان قرار می‌دهید صلاحیت داور زیر سؤال می‌رود و نشان می‌دهد که داور قاطع نیست.

کارشناس داوری در خصوص اخطار به مسعود شجاعی به خاطر آوردن توپ به زمین در جریان بازی گفت: این اخطار درست بود چون او حرکت غیر ورزشی انجام داد. این اتفاق در گذشته نیز برای سیاوش یزدانی افتاده بود. اخطار به متین کریم‌زاده نیز به خاطر بی‌احتیاطی این بازیکن درست بود. 

سلیمانی در خصوص کارت زردی که باباپور (مربی نساجی) به خاطر اعتراض به تصمیم داور برای اینکه او از پرتاب اوت و شروع سریع بازی جلوگیری کرده بود، گفت:‌ کارتی که به مربی نساجی داد به خاطر اعتراض درست بود. داور باید در سرعت دادن بازی همیشه موافق جریان بازی باشد. ما همیشه می‌گوییم داور باید برای تأخیر در شروع بازی به بازیکن کارت بدهد اما اینجا داور خودش باعث تأخیر در شروع بازی شد. 

وی در  خصوص صحنه بحث‌برانگیز دقیقه ۸۰ این بازی و سرنگونی ارسلان مطهری عنوان کرد:‌ در این صحنه مهاجم استقلال اعتقاد داشت علیرضا حقیقی خطا کرده اما سرعت مطهری آنقدر بالا بود که وقتی می‌خواست توپ را کنترل کند، کنترل خودش را از دست داد. حقیقی خطایی نکرده اما هر دو سرنگون شدند. تصمیم داوری مبنی بر ادامه بازی درست بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ صحنه جنجالی دیدار استقلال و نساجی؛ پنالتی بود یا نه؟!

د فوریه 28 , 2022
فیلم/ صحنه جنجالی دیدار استقلال و نساجی؛ پنالتی بود یا نه؟! - مشرق نیوز ...