چه کسی شفر را علیه ایران تحریک کرد؟

به گزارش مشرق، مصاحبه اخیر وینفرد شفر سرمربی سال قبل استقلال علیه فوتبال و جامعه ایران بقدری تند و مداخله جویانه است که بخش های عمده از آن امکان انتشار در خبرگزاری‌های داخلی را ندارند.

نکته اما این است که سرمربی آلمانی یک تیم اماراتی چطور به خود اجازه می دهد چنین عباراتی را درباره قوانین داخلی یک کشور به کار ببرد و خواهان تعلیق فوتبال ملی کشوری شود که حالا آنجا کار نمی کند.

این مربی آلمانی که تا پیش از حضور در استقلال به دلیل سن بالا و شرایط جسمی اش توان کار در تیمی را نداشت ، تقریبا بی کار مانده بود که توسط چند تاجر ایرانی مقیم دبی که دوستی دیرین با او داشتند به تیم معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات ضد ایرانی شفر: فوتبال ایران را تعلیق کنید!

حالا این مربی حرف های تندی زده که احتمالا برای تسریع روند شکایتش از استقلال است اما این گفته ها برای کسی که می گویند به بسیاری از رفتارهایش در جذب بازیکنان خارجی می شود پرداخت و برای تک به تک آنها پرونده شکایتی تشکیل داد یا برای مدرک تقلبی پسرش این امکان وجود دارد که او را تحت تعقیب قرار داد، چرا چنین اجازه ای به خود می دهد؟

چه کسی او را تحریک کرده است؟ پسرش که مغز متفکر کنار اوست یا تاجرهایی که بعد از ایران برایش در امارات تیم جور کرده اند؟

این ها وظایفی است که استقلال باید پیگیرشان شود و از طریق شکایت بین المللی با این مربی آلمانی برخورد و او را جریمه و محکوم کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جدایی ۱۷ بازیکن استقلال شوخی نیست

س اکتبر 15 , 2019
به گزارش مشرق، رضا عنایتی کاپیتان سابق استقلال این روزها مشغول استراحت است. وی که در این فصل در لیگ یک مشغول به کار بود بعد از استعفا، چند روزی را برای استراحت به خارج از کشور رفته است. با وی در خصوص شرایط این روزهای استقلال به صحبت پرداختیم. شرای...