چند خبر کوتاه/ طرح استیضاح وزیر ورزش، عذرخواهی چشمی، سرمربیگری اکبرپور و لغو تمرین نوبت عصر آبی ها!

لغو تمرین استقلال

همزمان با طرح استیضاح وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهور با خصوصی سازی دو باشگاه سرخابی پایتخت موافقت کرد.

به گزارش استقلال نیوز، از خبرهای مهم و خوب امروز برای هواداران استقلال موافقت رئیس جمهور با خصوصی سازی این تیم و طرح استیضاح وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی بود. همچنین لغو تمرین آبی ها، عذرخواهی چشمی و مربیگری علیرضا اکبرپور در تیم های پایه از خبرهای مهم امروز بودند که در ادامه می خوانید:

* اکبرپور مربی تیم نونهالان استقلال

محمد مومنی مسئول آکادمی این باشگاه اعلام کرد از این پس علیرضا اکبرپور هدایت تیم نونهالان استقلال را بر عهده خواهد داشت. پیش از این خدابنده‌لو، سرمربی تیم نونهالان استقلال بود.

* موافقت روحانی با خصوصی سازی استقلال

پوری حسینی معاون وزیر اقتصاد و رییس سازمان خصوصی سازی عنوان کرد جدیت سلطانی فر و پیگیرهای مستمر و ادله او برای آقای روحانی موجب شد رییس جمهوری برای به جریان افتادن مجدد واگذاری استقلال و پرسپولیس موافقت کند.

* عذرخواهی روزبه چشمی

روزبه چشمی مدافع تیم فوتبال استقلال که به همراه فرشید اسماعیلی مدتی از حضور در تمرینات این تیم محروم شده بود امروز در نشست با امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال حاضر شد و در خصوص اتفاقات رخ داده در یکی از تمرینات این تیم توضیحات لازم را ارائه کرد. این بازیکن ضمن عذرخواهی از فردا در تمرینات تیم فوتبال استقلال حاضر خواهد شد.

* لغو تمرین نوبت عصر استقلال

تمرین امروز بعداز ظهر تیم فوتبال استقلال که قرار بود در زمین پژوهشکده صنعت نفت برگزار شود لغو شد. هنوز باشگاه استقلال دلیلی برای کنسل شدن تمرین امروز 

* طرح استیضاح وزیر ورزش

استیضاح مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

محورهای این استیضاح به شرح زیر است:

+ عدم توجه به رسالت آن وزارتخانه به مسائل جوانان

+ عدم اجرایی شدن مصوبات مجلس شورای اسلامی در برنامه ششم توسعه

+ عدم تعادل پایدار در توزیع امکانات ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و ناعدالتی در تقسیم بودجه ورزشی به شهرستان ها و استان ها

به گزارش استقلال نیوز، نمایندگان محترم ورزش می توانستند گزینه دیگری به محورهای این استیضاح اضافه کنند و آن حمایت مغرضانه و یک جانبه از تیم سوگولی دولت که با انواع و اقسام قانون شکنی ها از قبیل جعل قرارداد، مذاکره دون پایه با رئیس جمهور ترکیه و.. همراه بود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فرهاد مجیدی: پیشنهاد جانشینی مظلومی را نپذیرفتم؛ ایران توانایی قهرمانی آسیا را دارد

چ نوامبر 21 , 2018
کاپیتان سابق استقلال در مصاحبه با روزنامه...