چند خبر کوتاه از استقلال/ پیوستن دو بازیکن تیم ملی جوانان به استقلال؛ نامه هواداران استقلال به مجلس رسید

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

هواداران استقلال با ارسال نامه ای به فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد با وزیر ورزش و برکناری و استیضاح ایشان شدند.

به گزارش استقلال نیوز،هوادارانباشگاه استقلال ایران طی نامه ای به ریس مجلس شورای اسلامی و معاونان ایشان در کمسیون ورزش مجلس خواستار برکناری و استیضاح وزیر ورزش شدند.

    

* استقلالی ها از مجلس طلب یاری کردند

روز گذشته (جمعه) در جریان بازی تیم‌های فوتبال استقلال مقابل پارس جنوبی جم، هواداران استقلال مثل دیدار‌های قبلی، بار‌ها علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار دادند. این شعار‌ها به حدی بود که متوقف نمی‌شد و هواداران خواستار جدایی مدیرعامل تیم خود شدند.

جالب است که از روز گذشته طرفداران استقلال نامه‌ای خطاب به رئیس فراکسیون مجلس شورای اسلامی نوشته و خواهان برکناری مدیرعامل فعلی استقلال شدند. در این نامه اشاره شده که استقلال و پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان هستند، اما نگاه عدالتی به این دو تیم وجود ندارد.

* دو بازیکن تیم ملی جوانان به استقلال پیوستند

حسین بیژنی و حسین شاهوردی دو بازیکن تیم ملی جوانان ایران به تیم استقلال تهران پیوستند. این دو بازیکن خوزستانی که سابقه عضویت در تیم رده‌های فولاد خوزستان را در کارنامه دارند قرار است به زودی به تمرینات آبی پوشان ملحق شوند.
بیژنی و شاهوردی از رده نونهالان به عضوت تیم ملی درآمده‌اند و پس از حضور در تیم زیر 16 سال به همراه عباس چمنیان، هم اکنون در تیم جوانان شاگرد سیروس پورموسوی هستند.

* دلیل قطع برق ورزشگاه آزادی مشخص شد

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اعلام اینکه: قطع برق در جریان بازی استقلال و شاهین بوشهر به علت اتصال در یکی از پستهای برق اتفاق افتاد که این مسئله ناخواسته بود
به خاطر قطع برق و فاصله ای که در بازی رخ داد از هواداران، بازیکنان و مردم عذرخواهی می‌کنیم. 
بازسازی و نوسازی تاسیسات برق استادیوم آزادی با تامین بودجه در جریان است. تلاش می کنیم که سریعاً پستهای برق را نوسازی و بازسازی کنیم تا دیگر شاهد قطعی برق نباشیم.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ انتصاب های بحث برانگیز فتحی؛ بلیت فروشی دیدار استقلال و پارس جم آغاز شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هواداران استقلال دست به دامن مجلس شدند

ش اکتبر 26 , 2019
به گزارش مشرق، روز گذشته در جریان بازی استقلال مقابل پارس جنوبی جم، هواداران استقلال مثل دیدار‌های قبلی، بار‌ها علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه شعار دادند. این شعار‌ها به حدی بود که متوقف نمی‌شد و هواداران خواستار جدایی مدیرعامل تیم خود شدند.جالب اس...