چند خبر کوتاه از استقلال/ پرداخت ناچیز از مطالبات استقلالی ها؛ تعطیلی تمرین پنجشنبه آبی پوشان

چند خبر کوتاه از استقلال

در حالیکه قرار بود بخش زیادی از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شود فقط 5 درصد از قرارداد آبی پوشان پرداخت شد!

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل باشگاه استقلال، که این روزها از عدم پرداخت مطالبات خود گلایه مند بوده و در چند نوبت تمرین را تعطیل کردند طی روز چهارشنبه و پنجشنبه بخش ناچیزی از مطالباتشان را دریافت کردند!

                             

* پرداخت 5 درصد از قرارداد آبی پوشان!

در حالیکه که قرار بود طی چند روز گذشته بخشی زیادی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال پرداخت شود مدیران بی کفایت باشگاه استقلال با واریز بخش ناچیز از قرارداد آبی پوشان شاخ غول را شکستند!

تشکر از کارگزار و هیات مدیره بی کفایت دقیقا چه معنی دارد؟وقتی که تمام این پرداختی از تبلیغ شرکت همراه اول بر روی البسه آبی پوشان تهیه شده است؟واقعا این حجم از بی کفایتی و پرویی در مدیران باشگاه استقلال نوبر است!


  

*تعطیلی تمرین پنجشنبه آبی پوشان

شاگردان فرهاد مجیدی امروز هم تمرین نمی‌کنند و تعطیل هستند. آبی‌پوشان از جمعه دور جدید تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.


*استقلالی‌ها قبل از سفر به قائمشهر توسط مجیدی شارژ مالی می شوند

در مقابل بد عهدی‌های مسئولان و مدیران باشگاه استقلال در خصوص مسائل مالی، فرهاد مجیدی نسبت به پاداش‌هایی که وعده آن را به بازیکنان تیمش داده کاملاً خوش عهد بوده و به طور کامل به وعده‌های مالی‌اش وفا کرده است.

مجیدی که با همین شیوه توانسته در این مقطع حساس وحدت و انسجام تیمش را حفظ کرده و نتایج خوبی با آبی پوشان بگیرد، در نظر دارد تا پیش از اعزام به قائم شهر، پاداش پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان را هم به بازیکنانش پرداخت نماید.

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین چهارشنبه استقلال/ اعتصاب دوباره استقلالی ها بعد از پیروزی مقابل نفت؛ شاگردان مجیدی تمرین نکردند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تکلیف گلر نساجی مقابل استقلال مشخص شد

پ جولای 22 , 2021
به گزارش مشرق، نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی در بازی قبلی تیمش برابر ذوب‌آهن اخراج شد و در بازی حساس برابر استقلال نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. این در حالی است که مصدومیت سعید جلالی راد هم باعث شده بود تا این دروازه‌بان در چند هفته گذشت...