چند خبر کوتاه از استقلال/ مجیدی لیتی برای تمدید به باشگاه نداده؛ دلیل غیبت دیاباته شیخ دیاباته مصدومیت است!

خبر کوتاه از استقلال

این روزها در حالیکه باشگاه رقیب در حال تمدید قرارداد بازیکنان تیم خود است، مدیرعامل استقلال اعلام کرده هنوز لیستی از سرمربی خود دریافت نکرده است.

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال (تاج) امروز در رسانه رسمی خود به برخی مسائل روز این تیم از جمله آرا کمیته انضباطی در خصوص داربی، عدم حضور شیخ دیاباته در تمرینات و بحث تمدید قرارداد بازیکنان واکنش نشان داد که در ادامه می خوانید:

  

* باشگاه استقلال به آرا کمیته انضباطی اعتراض می کند

باشگاه استقلال روز شنبه جهت اعتراض به احکام صادر شده در دربی و پیگیری حقوق تیم فوتبال استقلال، اعتراض خود را به احکام صادر شده اعلام خواهد نمود.


* شیخ دیاباته مصدوم است

شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن نوتیسی به باشگاه نداده است.


* مجیدی تا کنون با درخواست مرخصی دیاباته موافقت نکرده است

در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.


* مجیدی لیستی برای تمدیدی ها به باشگاه نداده است

در خصوص لیست تمدیدی‌های تیم استقلال، همانطور که آقای مجیدی پیشتر اعلام کرده بودند، تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و طرح این موضوعات منجر به برهم خوردن تمرکز بازیکنان خواهد شد. در حال حاضر آقای مجیدی لیست خود را به باشگاه تحویل نداده‌اند و هر زمان که ایشان صلاح بداند، باشگاه با بازیکنان تمدیدی مذاکره خواهد کرد.

اخبار باشگاه استقلال

    


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ دو انتقال درآمدزا در انتظار آبی‌ها؛ مجیدی به استقلالی ها استراحت داد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احمد مددی: ادعای تخلف آکادمی رد شد؛ پاکی و درستکاری تیم‌های پایه استقلال ثابت شد

ج مه 21 , 2021
مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) در واکنش به ادعای تخلف آکادمی استقلال گفت: الحمدالله که پاکی و درستکاری تیم‌های پایه استقلال در این ماجرا ثابت شد. به گزارش استقلال نیوز، بعد از موفقیت‌های تیم‌های آکادمی استقلال(تاج) در رقابت‌های پا...