چند خبر کوتاه از استقلال/ مجموعه بدنسازی ایران مال در اختیار آبی ها؛ بازگشت باقری به تمرینات!

چند خبر کوتاه از استقلال

با اعلام احمد مددی تیم فوتبال استقلال می‌تواند از سالن وزنه و بدنسازی و همچنین مرکز فیزیوتراپی مجموعه ایران مال به صورت کاملا اختصاصی بهره برداری کند.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی یاشگاه استقلال، تیم فوتبال استقلال می تواند از مجموعه ایران مال به صورت کاملا اختصاصی بهره برداری کند.

   

* مجموعه ورزشی ایران مال در اختیار استقلال قرار گرفت

 به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه استقلال، از این پس تیم فوتبال استقلال می‌تواند از سالن وزنه و بدنسازی و همچنین مرکز فیزیوتراپی مجموعه ایران مال به صورت کاملا اختصاصی بهره برداری کند.

سالن وزنه و مرکز فیزیوتراپی مجموعه ایران مال دارای تجهیزات و دستگاه‌های جدید و حرفه‌ای است و به این ترتیب آبی‌ها از این پس می‌توانند با صلاحدید کادرفنی از این دو مجموعه استفاده کنند.


      

* بازگشت فرشید باقری به تمرینات استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام مدیریت باشگاه استقلال و موافقت سرمربی این تیم، فرشید باقری هافبک میانی آبی‌پوشان پایتخت مجوز حضور در تمرینات را کسب کرد و از فردا (دوشنبه) در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

سرنوشت شکایت‌های باشگاه استقلال از رسانه‌های حاشیه‌ساز چه شد؟!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازیکن مغضوب فکری بخشیده شد

ی ژانویه 31 , 2021
به گزارش مشرق، با اعلام مدیریت باشگاه استقلال و موافقت سرمربی این تیم، فرشید باقری هافبک میانی آبی‌پوشان پایتخت مجوز حضور در تمرینات را کسب کرد و از فردا (دوشنبه) در تمرینات استقلال شرکت خواهد کرد. Let's block ads! (Why?)...