چند خبر کوتاه از استقلال/ قراردادهای اقتصادی سعادتمند با چند برند معروف؛ هتل هما میزبان افتخارات آبی ها

چند خبر کوتاه از استقلال

راههای درآمدزایی باشگاه استقلال این بار به مواد غذایی رسید و شرکت بزرگ مینو اولین استفاده کننده از آرم باشگاه استقلال در بخش مواد خوراکی خواهد بود.   

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال با یک شرکت مواد غذایی برای تهیه مواد خوراکی با آرم استقلال همکاری خواهد کرد. 

* شرکت مینو با استقلال همکاری خواهد کرد.

تفاهم نامه‌ای میان باشگاه استقلال کارگزار رسمی  و شرکت بزرگ مینو جهت تولید مواد غذایی با لوگوی باشگاه استقلال منعقد شد.
در جلسه‌ای که به این منظور برگزار شد، آقایان احمد سعادت مند مدیرعامل باشگاه استقلال، مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه استقلال، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت جهان فولاد متین (کارگزار باشگاه استقلال)، دکتر عباسیان‌فر مدیرعامل گروه صنعتی مینو، هوشنگ‌نژاد مدیرعامل شرکت صنعتی پارس مینو، احمدی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی مینو حضور داشتند.

گروه صنعتی مینو متشکل از ۲۰ شرکت است که حدود ۱۰ شرکت از آن‌ها مبادرت به تولید بالغ بر ۴۰۰ محصول در حوزه صنایع غذایی می‌کنند. این شرکت با ۶۱ سال سابقه تولید مستمر، با محصولات محبوبی مانند پفک نمکی، تک تک، یام یام، شیک، ساقه طلایی و ... در اذهان مردم شناخته شده است.

در این توافق گروه صنعتی مینو  قسمت زیادی از محصولات حوزه صنایع غذایی وابسته به گروه مزبور در تمام طبقات بین المللی ثبت شده با لوگوی استقلال را تولید نموده و عواید حاصل از فروش این محصولات در اختیار باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت.

این تفاهم نامه نقطه عطفی در درآمدهای پایدار باشگاه استقلال خواهد بود که می‌تواند بخشی از هزینه های سالانه باشگاه را تامین نماید.

بدون شک این فرآیند در بخش های اقتصادی دیگر برای درآمدهای پایدار باشگاه استقلال ادامه دار و نویدی برای رفع دغدغه های اقتصادی آن خواهد بود.

قرارداد استقلال با اسپانسر جدید


  

*قرارداد استقلال با یک شرکت ایتالیایی

قرارداد همکاری باشگاه استقلال با خانه مد راد به ارزش ۸ میلیارد تومان امضا شد.

قرارداد همکاری باشگاه استقلال با خانه مد راد امروز میان احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال و امیرعلوی مدیرعامل شرکت خانه مد راد به امضا رسید.

ارزش این قرارداد ۸ میلیارد تومان است و بر اساس آن کت و شلوار، پیراهن، ‌کفش، کمربند، ساک ورزشی و حوله با بالاترین کیفیت ممکن به صورت متحد الشکل به مدت یک سال در اختیار بازیکنان و کادر فنی قرار می‌گیرد.

خانه مد راد یکی از برندهای ایرانی است که تعدادی از ستاره‌های سینما نیز با آن قرارداد دارند.

قرارداد استقلال با اسپانسر جدید


  

* دیاباته: ایران کشوری فوق العاده است و از انتخابش پشیمان نیستم

 دیاباته: ایران کشوری فوق العاده است و از انتخابش پشیمان نیستم

سایت بامادانت مالی با انتشار گزارشی درخشش "شیخ دیاباته" مهاجم ۳۲ ساله تیم  فوتبال استقلال تهران را در لیگ برتر کشورمان، بازتاب داد.

این سایت نوشت، مهاجم ۳۲ ساله تیم ملی مالی در هفته بیست و پنجم لیگ خلیج فارس با زدن یکی از ۲ گل تیمش مقابل صنعت نفت آبادان نام خود را مطرح کرد.

ین نهمین گل مهاجم عقاب‌ها (لقب تیم ملی مالی) از زمان شروع این رقابت‌ها است.

دیاباته به این رسانه ورزشی گفت:

به لحاظ ورزشی (از انتخاب ایران) اصلا پشیمان نیستم. وقتی همه چیز در این کشور خوب پیش برود، کشوری فوق العاده است. یک بار من مجبور بودم به فرانسه بروم. راهی فرودگاه شدم، اما دیر رسیدم و فقط ۲ پرواز وجود داشت .وقتی آن‌ها مرا در فرودگاه دیدند، در حالی که "گیت ها" بسته شده بود تمام تلاش خود را کردند تا برای من یک صندلی در هواپیما پیدا کنند. آن‌ها فریاد می‌زدند هواپیما نباید پرواز کند. شیخ باید داخل آن هواپیما باشد. این‌ها چیز‌هایی است که هرگز جا‌های دیگر برای من اتفاق نمی‌افتد، حتی وقتی که در مالی باشم

شیخ دیاباته


* هتل هما تهران محل موزه تاریخ باشگاه استقلال!

هتل هما تهران محل موزه تاریخ باشگاه استقلال!

مدیران باشگاه استقلال و هتل‌ هما تهران در حال انجام مذاکرات نهایی برای تأسیس موزه افتخارات این باشگاه در محل این هتل در حوالی میدان ونک هستند.

قرار است کلیه جام‌ها و مدال‌های کسب شده در تاریخ باشگاه استقلال ظرف روزهای آینده به محل تعبیه شده در هتل هما انتقال یابد.

تاریخ افتتاح موزه باشگاه استقلال ۲۴ مهرماه و همزمان با سالگرد تأسیس باشگاه استقلال خواهد بود.

هتل همای تهران

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ علی منصور دو میلیارد به استقلال بخشید؛ استقلال روز شنبه باید به مصاف تراکتور برود!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منصور رشیدی: تا امروز نمی‌دانستم ساختمان باشگاه استقلال کجا قرار دارد؛ سعادتمند را فردی تلاشگر و مشورت پذیر دیدم

چ جولای 22 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امروز اولین بار بود که به باشگاه استقلال می رفتم و اصلا در این سالها نمی دانستم ساختمان باشگاه استقلال کجاست! به گزارش استقلال نیوز، منصور رشیدی دروازبان و مربی سابق استقلال که امروز توسط مدیرعامل استقلال مورد تقدیر...