چند خبر کوتاه از استقلال/ توضیحات دکتر نوروزی در خصوص دو مصدوم؛ قدردانی باشگاه استقلال از هواپیمایی زاگرس و فرودگاه مهرآباد!

اخبار باشگاه استقلال

شاگردان شفر از ساعت 15 امروز چهارشنبه تمرینات خود در تهران را از سر خواهند گرفت.

به گزارش استقلال نیوز، معاون پزشکی باشگاه استقلال آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم را تشریح کرد. باشگاه استقلال از زحمات و هماهنگی های فرودگاه مهرآباد و هواپیمایی زاگرس قدردانی کرد.

* دکتر امین نوروزی: غفوری و طارق در اختیار بدنساز تیم قرار گرفتند

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه درباره وضعیت وریا غفوری و طارق همام گفت: روند درمانی این دو بازیکن انجام شده است و وریا غفوری و طارق همام در اختیار بدنساز تیم قرار می گیرند تا تمرینات مورد نظر ایشان و کادرفنی را پشت سر بگذارند و برای حضور در تمرینات گروهی و در صورت صلاحدید کادر فنی، برای مسابقات آماده شوند.

* با تصمیم کادرفنی بازیکنان برای آماده سازی خود برای دیدار با سپاهان دو جلسه تمرینی برگزار می کنند

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، آبی پوشان تهرانی روز سه شنبه یک جلسه تمرین ریکاوری در کشور قطر و شهر دوحه برگزار کردند و سپس سه شنبه وارد تهران شدند.

با تصمیم کادرفنی بازیکنان ظهر روز چهارشنبه و از ساعت 15 با حضور در زمین شماره دو برنامه آماده سازی خود برای دیدار با سپاهان را آغاز می کنند و در این روز یک جلسه تمرینی برگزار خواهند کرد.

* قدردانی باشگاه استقلال از هواپیمایی زاگرس و فرودگاه مهرآباد

کاروان آبی پوشان با هماهنگی انجام شده میان مدیرعامل و هواپیمایی زاگرس با پرواز چارتر به تهران بازگشت. باشگاه استقلال ضمن تشکر و قدردانی از مجموعه هواپیمایی زاگرس برای انجام این پرواز، مراتب قدردانی و سپاسگذاری از مدیرعامل شرکت فرودگاه ها جناب آقای امیر مکری، مدیرعامل فرودگاه مهرآباد جناب آقای صفی نیا و مراقبین محترم پرواز و برج مراقبت فرودگاه مهرآباد و همه عزیزانی که فرود هواپیمای استقلالی ها در فرودگاه مهرآباد را تسهیل کردند تا حمایت از خود نماینده فوتبال ایران در قاره آسیا را نشان دهند، اعلام می دارد.

 اخبار باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ تمرین ریکاوری استقلال در قطر؛ آخرین وضعیت مصدومان از زبان دکتر ستوده!

چند خبر کوتاه از استقلال/ زمان آغاز تمرینات استقلال در سال جدید مشخص شد؛ طارق در اردوی تیم ملی!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ در چنین روزی استقلال قهرمان آسیا شد

چ آوریل 10 , 2019
  Let's block ads! (Why?)