چند خبر کوتاه از استقلال/ تغییر محل فینال جام حذفی؛ استقلال بازیکن بی اخلاق پیروزی را ممنوع خروج می کند؟

چند خبر کوتاه از استقلال

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، محل میزبانی فینال جام حذفی به دلیل آماده نشدن ورزشگاه امام علی کرمان تغییر کرد.

به گزارش استقلال نیوز، با اعلام سازمان لیگ فوتبال، محل میزبانی فینال جام حذفی تغییر کرد

                             

* تغییر محل فینال جام حذفی

با اعلام سایت سازمان لیگ، به دلیل آماده نشدن ورزشگاه امام علی کرمان، دیدار فینال جام حذفی راس ساعت ۲۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان  برگزار می‌شود.


  

* اعلام آرای کمیته وضعیت درخصوص مهدی مهدی‌پور صادر شد

*با توجه به شکایت مهدی مهدی پور از باشگاه ذوب آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 319 میلیون و 649 هزار ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 115 میلیون و 968 هزار  و 348 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت دعوای خواهان را به میزان 480 میلیون و 351 هزار ریال مردود اعلام کرد.

*در پرونده باشگاه ذوب آهن اصفهان، مهدی مهدی پور و باشگاه استقلال، کمیته وضعیت با استناد به مقررات حاکم بر موضوع، مستندات ابرازی و استدلال های فوق، اعلام فسخ قرارداد توسط بازیکن (مهدی مهدی پور) را موجه و مورد تایید اعلام کرد. دعوی باشگاه ذوب آهن اصفهان علیه مهدی مهدپور مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد. همچنین دعوای باشگاه ذوب آهن علیه استقلال مبنی بر مطالبه غرامت و اعمال محرومیت مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.


* استقلال پیگیر شکایت از کنعانی‌زادگان در مراجع قضایی

محمدحسین کنعانی‌زادگان بازیکن بی اخلاق تیم دوم پایتخت که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال در مراجع قضایی دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود.

باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پیروزی بود که یک فصل در استقلال حضور داشت.

کنعانی‌زادگان در آن مقطع گفته بود تخفیف نمی‌دهد و استقلال مجبور شد کل پولش را بدهد.

شاید اقدام استقلال برای انتقام از رفتار مدافع پیروزی باشد، بازیکنی که طی یک فصل حضور در استقلال به دلیل آسیب دیدگی خانه نشین بود.


* شکایت باشگاه پیروزی از بهزاد غلامپور رد شد

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و با پیگیری های انجام گرفته از سوی مدیریت و تیم حقوقی باشگاه استقلال که این مدت شاخ غول را شکسته اند، شکایت باشگاه پیروزی از بهزاد غلامپور مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل خشونت و تحریک جمعیت، رد شد.


*  تمرین امروز آبی پوشان برگزار نمی شود

با تصمیم فرهاد مجیدی؛ تمرین امروز استقلال تعطیل شد و آبی‌ها از فردا برای دیدار روز چهارشنبه مقابل گل‌گهر آماده خواهند شد.

اخبار استقلال

  


مطالب مرتبط:

بابا مسعود دست بردار نیست؛ پیش به سوی مهندسی فصل بعد با بخشنامه جدید!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آکادمی استقلال/ محمدرضا مهران‌ پور: برنامه منسجمی برای تست گیری داریم اما فعلا نمی توانیم تست گیری انجام دهیم

ی آگوست 1 , 2021
مدیر آکادمی باشگاه استقلال(تاج) گفت: به دلیل شرایط کرونایی کشور و برای احترام به بازیکنان و خانواده های محترم آنان فعلا نمی توانیم تست گیری انجام دهیم. به گزارش استقلال نیوز، محمدرضا مهران پور مدیر آکادمی باشگاه استقلال(تاج) در گفت و...