چند خبر کوتاه از استقلال/ بازگشت چشمی قبل از اردوی ترکیه و واکنش گل محمدی به جدایی رحمتی!

اخبار باشگاه استقلال

تمرینات آماده سازی پیش فصل تیم فوتبال استقلال همچنان با جدیت ادامه دارد.

به گزارش استقلال نیوز، این روزها تمرینات تیم فوتبال استقلال زیر نظر آندره آ استراماچونی با جدیت زیاد برگزار می شود تا آبی پوشان مهیای فصلی داغ و هیجان انگیز شوند.

اردوی آمادگی خارج از کشور و دیدارهای تدارکاتی که برای استقلال در نظر گرفته شده در راستای اجرای هر چه بهتر نقشه های تمرینی سرمربی ایتالیایی در نظر گرفته شده است هر چند حواشی نقل و انتقالاتی هنوز هم دست از سر این باشگاه بزرگ پایتخت برنمی دارد.

* روزبه آماده مذاکره برای تمدید قرارداد

روزبه چشمی عصر روز گذشته بعد از چند هفته استراحت به تهران برگشت تا تکلیف تیم فصل آینده‌اش را مشخص کند.

این بازیکن با پیشنهاد باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد مواجه شده و به همین علت در حال مذاکره برای ادامه همکاری با این باشگاه در فصل آینده است. چشمی که به گفته مدیر برنامه‌هایش پیشنهادات دیگری هم دارد به احتمال فراوان طی یکی دو روز آتی قرارداد خود را با استقلال تمدید خواهد کرد و اگر مشکلی به وجود نیاید آبی پوشان را در اردوی ترکیه همراهی خواهد کرد.

* اظهار نظر گل محمدی درباره شایعه جدایی مهدی رحمتی از پدیده

من از طریق رسانه‌ها در جریان این مسئله قرار گرفته‌ام و واقعا اطلاعى از این موضوع ندارم. طبیعتا زمانى که یک بازیکن را جذب مى‌کنیم روى او حساب کرده‌ایم و مهدى هم بازیکن با تجربه‌اى است. اگر واقعا بخواهد از جمع ما جدا شود به تصمیمش احترام می‌گذارم چون هیچ بازیکنى را به زور حفظ نمى‌کنیم و انتظار داریم همه اعضاى تیم با جان و دل در کنار ما باشند. هر کس که بخواهد و دلش با تیم باشد در کنار ما مى‌ماند. هر کس هم که واقعا دلش اینجا نباشد می‌تواند به راحتی از تیم جدا شود. از سویى اجازه نمى‌دهیم تمرکز تیم تحت تاثیر اینگونه مسائل قرار گرفته و آرامش ما را بگیرد. نباید توجهى به این موضوعات نشان بدهیم.

همانطور که گفتم هر بازیکنی  که تمایل داشته باشد از جمع ما جدا شود من هیچ مخالفتی ندارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. باید ببینیم دیدگاه و نظر خود بازیکن چیست و اصلا مسئله به چه شکلی مطرح شده اما تیم ما وابسته به شخص یا هیچ بازیکنى نیست. شاخصه خوب ما این است که همه یک تیم هستیم و برای هدف مشترک تلاش مى‌کنیم. فکر مى‌کنم سال گذشته هم این مسئله را به خوبى نشان دادیم. در نهایت مسئله مهم این است که سرمربى تیم در خصوص جدایى یا جذب بازیکنان همچنین رفتن یا ماندن هر بازیکنی تصمیم می‌گیرد و این هم یک موضوع کاملا فنی است.

* زمان آغاز اردوی استقلال مشخص شد

تیم فوتبال استقلال تهران جهت برپایی یک اردوی ۱۰ روزه دوشنبه هفته آینده راهی ترکیه خواهد شد. قرار بود آبی پوشان پنجشنبه هفته جاری به ترکیه بروند اما با هماهنگی‌های به عمل آمده این تیم هفته آینده عازم ترکیه می‌شود تا بتواند یک اردوی خوب را در یک فضای کاملاً آرام برگزار کند.

گفته می‌شود آبی پوشان دو دیدار تدارکاتی را در دستور کار دارند که یکی از این بازی‌های تدارکاتی قرار است با فنرباغچه ترکیه انجام بگیرد.

* دیدار دوستانه با تیم دسته اولی!

تیم فوتبال استقلال تهران در دومین دیدار تدارکاتی خود فردا به مصاف تیم نیروی زمینی تهران خواهد رفت که هدایت این تیم بر عهده امیدرضا روانخواه هافبک پیشین استقلال است.

آبی پوشان در اولین دیدار تدارکاتی خود برابر امیدهای استقلال به میدان رفتند که توانستند با ۵ گل به پیروزی دست پیدا کنند.

به احتمال فراوان آبی پوشان تهرانی تا قبل از دیدار برابر ترکیه، یک دیدار تدارکاتی دیگر را برگزار می کنند.

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرمین سهرابیان: دیگر نمی‌خواهیم اتفاقات چند فصل اخیر تکرار شود؛ هواداران استقلال دندان روی جگر بگذارند!

چ جولای 3 , 2019
مدافع استقلال گفت: من می‌توانم هم در دفاع وسط و هم در دفاع چپ بازی کنم اما این موضوع بستگی به نظر سرمربی دارد که در چه پستی از من استفاده کند. به گزارش استقلال نیوز، آرمین سهرابیان مدافع استقلال در گفتگو با خبرگزاری تسنیم درباره شرایط این تیم،...