چند خبر کوتاه از استقلال/ اردوی خارج از کشور و خیانتی دیگر از نامدیران استقلالی!

اخبار کوتاه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، در اتفاقی نه چندان عجیب که برای هواداران اصلا تازگی ندارد، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه استقلال ایران از حیدرعلی احمدزاده و باشگاه پرسپولیس را رد کرد.

   

* اردوی خارج از کشور در مکانی نامعلوم!

خبرگزاری فارس در گزارشی عنوان کرد با هماهنگی بین کادر فنی و مسئولان باشگاه استقلال این تیم در تعطیلات نیم فصل، راهی اردوی خارج از کشور خواهد شد.

قرارداد برگزاری یک اردوی 10 الی 12 روزه در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس امضا شده و اعضای تیم استقلال در تعطیلی لیگ یک اردوی آماده سازی را در خارج از ایران برگزار خواهند کرد. هماهنگی برگزاری این اردو طی هفته‌های اخیر صورت گرفته و آبی پوشان بعد از برگزاری دیدارهای هفته هفدهم و با آغاز تعطیلات نیم فصل راهی اردو خواهند شد.

هفته هفدهم لیگ برتر طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ روز 6 دماه برگزار می‌شود و لیگ برتر پس از پایان این هفته تا روز 11 بهمن تعطیل خواهد بود.

* خیانتی دیگر از نامدیران استقلالی

آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون منتشر شد و طی آن "قرار تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده حیدرعلی احمدزاده به دلیل عدم رفع نقص و پرداخت هزینه دادرسی رد شد."

حیدرعلی احمدزاده بازیکن جوانان استقلال بود و در حالیکه با این تیم قرارداد داشت به پرسپولیس پیوست. با توجه به رای کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال که در آن به صورت واضح علت رد شدن شکایت باشگاه استقلال را "عدم رفع نقص و عدم پرداخت هزینه دادرسی" عنوان شده است، می توان نتیجه گرفت که مدیران دست نشانده و خیانتکار استقلال برای آرام کردن جو هواداری و اعتراضات به حق آنها باز هم به دروغ و فریبکاری روی آوردند و بازیکن آینده دار خود را{با دستور مستقیم از بالا!} دو دستی تقدیم تیم رقیب کردند.

* قائدی بهترین بازیکن فصل استقلال تا اینجا!

مهدی قائدی در بازی مقابل نساجی با یک گل و یک پاس گل بهترین بازیکن زمین شد. اما همین عملکرد باعث شد تا این مهاجم ریز نقش عملا بهترین بازیکن فصل استقلال تا پایان هفته یازدهم باشد.

عملکرد قائدی در این بازی باعث شد تعداد گلهای زده او به ۵ برسد تا با این تعداد گل بهترین گلزن آبی پوشان باشد و پاس گل او به علی کریمی نیز سومین پاس گل این فصل وی بود تا در کنار وریا غفوری بهترین پاسور این تیم نیز باشد.

در تیمی که در فاز تهاجمی بهترین عملکرد را دارد و با ۲۳ گل زده بهترین خط حمله را دارد، قائدی با اثرگذاری مستقیم روی ۸ گل، امتیاز آور ترین بازیکن آنها در این فصل می باشد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

چند خبر کوتاه از استقلال/ دانشگر خط خورد، برای چندمین بار ساعت بازی با نساجی تغییر کرد!

چند خبر کوتاه از استقلال/ تغییر چند باره زمان دیدار در قائمشهر!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محمد مومنی: باید به خطیر دست‌مریزاد بگوییم؛ دیدار با سپاهان عیار قهرمانی استقلال را نشان می دهد!

س نوامبر 26 , 2019
مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال گفت: اگر استقلال می‌خواهد برای قهرمانی گام بردارد، نباید مقابل سپاهان ببازد.      به گزارش استقلال نیوز، محمد مومنی مدیر سابق آکادمی باشگاه استقلال درگفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعی...