چند خبرکوتاه از استقلال پس از تغییر سرمربی/ درخواست هیات مدیره از مدیرعامل؛ دستیاران شفر ماندگار شدند

چند خبرکوتاه از استقلال

پس از تغییرات در کادر فنی استقلال هیات مدیره باشگاه از مدیرعامل خواستند که تیم را در پایان فصل در اختیار باشگاه قرار دهند.

 به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال پس از شکست آبی‌پوشان برابر پدیده شهر خودرو، فعالیت وینفرید شفر و پسرش را تعلیق و فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد. پس از این تصمیم هیات مدیره باشگاه از مدیرعامل خواستند که تیم را در پایان فصل در اختیار هیات مدیره قرار دهند. همچنین از باشگاه آبی پوشان خبر می رسد دستیاران شفر در پنج بازی باقی مانده با مجیدی همکاری خواهند کرد.

* درخواست هیات مدیره از مدیرعامل: تیم را در پایان فصل در اختیار هیات مدیره قرار دهید

هیات مدیره باشگاه استقلال از امیرحسین فتحی خواسته که برنامه پنج بازی باقیمانده استقلال در لیگ برتر و آسیا را به همراه برنامه‌های فصل آینده را در اختیار هیات مدیره قرار دهند. همچنین خواسته شده که مسئول نقل‌وانتقالات و زمین تمرین فصل آینده استقلال مشخص شود تا حوادث سال گذشته تکرار نشود. 

یکی دیگر از موارد خواسته شده، بودجه فصل آینده است که باید قرارداد وینفرید شفر نیز در آن لحاظ شود.

* دستیاران شفر با مجیدی همکاری می کنند

فرهاد مجیدی صبح امروز به عنوان سرمربی تیم استقلال انتخاب شده و وینفرید شفر و پسرش از جمع آبی پوشان جدا شدند.

مسئولان باشگاه استقلال از کولی، مارتین فورکل، فیلیپ آندریاس، بیژن طاهری و اشکان نامداری خواسته اند در کنار مجیدی حضور داشته باشند و این نفرات تا پایان مسابقات لیگ به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

تیم فوتبال استقلال ساعت 13:30 امروز در ورزشگاه نفت تهرانسر تمرینات خود را برای دیدار روز چهارشنبه مقابل استقلال خوزستان پیگیری خواهد کرد.

 اخبار باشگاه استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نسخه استقلال برای شفر

د آوریل 29 , 2019
به گزارش مشرق، ساعاتی پس از شکست استقلال در خانه پدیده، شایعه اخراج وینفرد شفر منتشر شد. دیروز اما این صحبت مطرح شد که قرارداد مانع سنگین سرمربی آلمانی مانع اخراج او خواهد شد.شفر قراردادی دو ساله با استقلال دارد. گفته می‌شود ارزش قرار داد او برای این ف...