چرا حال فوتبال ایران خوب نیست؟

به گزارش مشرق، محمد محمدی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: کادر فنی باید قبل از اینکه مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها صادر شود و فشار روی بازیکنان باشد به ترکیب دلخواه برسد. نباید این موضوع را هم نادیده بگیریم که مصدومیت‌ها تیم را اذیت کرده و نفرات چون سیاوش یزدانی، وریا غفوری، شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و ... مصدوم بودند و یکسری هنوز آماده بازی نشده‌اند. نبود بازیکنان دست کادر فنی را می‌بندد.

وی افزود: اگر چه تغییرات در کادر فنی و حضور بازیکنان جدید نیازمند زمان است اما هم من و هم کسانی که فوتبال را نگاه می‌کنند، پی می‌برند که استقلال قدرت واقعی خودش را ندارد. از طرفی، روی دروازه استقلال موقعیت‌های زیادی توسط حریفان ایجاد می‌شود و اگر رشید مظاهری خوب کار نمی‌کرد، شاید شرایط استقلال بدتر می‌شد. باید فکری به حال ساختار دفاعی استقلال شود و کمتر به حریفان موقعیت بدهند. در مجموع، با حل ساختار خط دفاعی و بازگشت شیخ دیاباته، شرایط استقلال بهتر خواهد شد.

دروازه‌بان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در خصوص نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حضور پرسپولیس در فینال با غیرت و همت کادر فنی و بازیکنان رقم خورد، چرا که هیچ چیز فوتبال ما شبیه فوتبال حرفه‌ای نیست و نباید توقعی داشت. نه زمین خوب داریم، نه باشگاه‌ها ساختار حرفه‌ای دارند. اگر تیم‌های ژاپنی، کره‌ای و چینی موفق بوده‌اند، به دلیل برنامه‌ریزی‌های‌شان است. تیم‌های ایرانی به واسطه غیرت و همت‌شان به فینال می‌رسند.

محمدی ادامه داد: با توجه به کنار کشیدن تیم‌های مدعی، پرسپولیس این بار راحت‌تر به فینال رسید و توان قهرمانی داشت اما با بدشانسی از رسیدن به قهرمانی بازماند.

وی با اشاره به برگزاری دیدار نساجی مازندران و پرسپولیس در زمین پر از آب، تصریح کرد: این دیدار بیشتر آب بازی بود تا فوتبال. آن وقت در این شرایط مربی نساجی می‌گوید جلوی نایب قهرمان آسیا را گرفته‌اند، در صورتی فوتبالی برگزار نشد و بیشتر واترپلو بود. هیچ چیز ما حرفه‌ای نیست و تنها ادعای فوتبال حرفه‌ای داریم. نسبت به سال‌های قبل شرایط بهتر شده اما باید پذیرفت که همه رو به جلو رفته‌اند و ما به عقب. با این وضعیت، آینده خوبی برای فوتبال ایران نمی‌بینم.

دروازه‌بان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با بیان این جمله تاکید کرد: نه به کیفیت فوتبال‌مان پرداخته‌ و نه به دانش و علم مربیان بها داده‌ایم. فقط می‌خواهیم لیگی را برگزار کنیم و برخی افراد ثروتمند بیایند و به کار بیزنس خود بپردازند و مشهور شوند. شاید برخی‌ها بگویند فوتبال ما پیشرفت کرده، اما نظر شخصی‌ام این است که سطح کیفی پایین آمده و به همین خاطر است که حال فوتبال ما خوب نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جریمه میلیاردی پرسپولیس به مهاجم گل نزن/دسته‌ گل مشترک برانکو و عرب برای سرخپوشان!

ی دسامبر 27 , 2020
سرویس ورزش مشرق – هنوز یک هفته از تلخی اتفاقات فینال لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه پرسپولیس نگذشته بود که خبر صدور حکم دیگری علیه این باشگاه از راه رسیده و مشکلی بر انبوه مشکلات قبلی پرسپولیس افزود و اینگونه که به نظر می رسد سرخپوشان باید مبلغی را هم ر...