پیشنهاد پرسپولیس را اصلا پیگیری نکردم

به گزارش مشرق، پیروز قربانی، کاپیتان سابق استقلال در گفتگویی در خصوص پیشنهاد پرسپولیس در زمان مرحوم خطیب گفت: یادم نیست. بعید می‌دانم پیشنهاد جدی به من داده باشند. چیزی یادم نمی‌آید. شاید مثلا حرفی مطرح شده باشد. ولی اینکه خودم بخواهم به آن تیم بروم و این مباحث مطرح شود چیزی یادم نمی‌آید.

بیشتر بخوانید:

آقای فکری جلسه بعد از بازی استقلال و نفتچی را فراموش نکن!

او در ادامه گفت: در برهه‌ای مرحوم خطیب که مدیرعامل پرسپولیس بود یک پیشنهاد جسته و گریخته ارائه کرد، ولی من اصلا آن را پیگیری نکردم. اصلا یادم نمی‌آید چه شد. این را هم بگویم ما در آن زمان در یک سنی بودیم و وقتی می‌خواستیم یکسری مزایا بگیریم الکی می‌گفتیم من به پرسپولیس می‌روم (باخنده) از آن طرف هم می‌گفتند ما به استقلال می‌رویم. نمی‌گویم این کار درست بود، چون خیلی مواقع باعث اذیت و آزار هواداران هم می‌شد، ولی متاسفانه این قضیه وجود داشت. تاکید می‌کنم با اینکه پدرم پرسپولیسی سخت است و خانواده‌ام کلا پرسپولیس بودند، ولی هیچ وقت به صورت جدی بحث رفتنم به پرسپولیس مطرح نبود. خانواده‌ام وقتی به استقلال آمده بودم کلا تغییر رنگ داده بودند و از تیم ما حمایت می‌کردند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دست و دلبازی حریف استقلال در نقل و انتقالات

س جولای 28 , 2020
به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه نومینیتوی برزیل، باشگاه الوحده امارات با باشگاه ای‌بی‌سی برزیلی به منظور جذب رینالدو جونیور مدافع چپ جوان این تیم به توافق رسیده و انتظار می‌رود این بازیکن با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو راهی لیگ امارات شود. جونیور فص...