پیشنهاد رقیب سعودی استقلال به اوباما

به گزارش مشرق، یوسف اوباما ستاره مصری تیم الزمالک از مذاکراتش با باشگاه الاهلی عربستان برای انتقال به این تیم در فصل آینده پرده برداشت.

بیشتر بخوانید:

مهاجم رقیب استقلال دست به دامن فیفا شد

قرارداد اوباما با الزمالک مصر در پایان فصل آینده تمام می شود و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان از این تیم جدا شود. با این وجود منابع نزدیک به این بازیکن اعلام کردند که باشگاه الاهلی برای جذب این بازیکن برای هر فصل یک میلیون دلار به او پیشنهاد داده است اما هنوز قراردادی بین طرفین امضا نشده است.

در این مدت مقامات الزمالک چندین جلسه با اوباما بگزار کردند اما به دلیل اختلاف نظر مالی بین طرفین توافقی صورت نگرفته است. گفته می شود یکی از هواداران الاهلی مدتی است که مسئولیت مذاکره با اوباما را به عهده داشته و دوستی عمیقی که با او دارد توانسته اشتیاق این بازیکن را برای حضور در الاهلی جلب کند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلالی‌ها باید بدانند این تیم با همه فرق دارد

چ جولای 22 , 2020
به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور، بازیکن اسبق تیم استقلال درخصوص وضعیت آبی‌پوشان اظهار داشت: برد مقابل صنعت‌نفت روح تازه‌ای در کالبد استقلال دمید. تیم به این برد نیاز داشت و انصافا بچه‌ها هم خوب بازی کردند. یکی از نکات مهم در این بازی جسارت و شجاعت فره...