پیشنهادی از استقلال‌نیوز/ تشکیل تیم ” دوم” نیاز اصلی استقلال؛ کوچ کردن ستاره های آکادمی معضل بزرگی که باید حل شود

تیم استقلال

در فصول گذشته تیم استقلال نتوانست به خوبی بازیکنان آکادمی را به تیم اصلی اضافه کند.

   

به گزارش استقلال نیوز، یکی از مهمترین نیازهای باشگاه استقلال(تاج) تقویت تیم اصلی با تزریق نیروهای آکادمی به تیم اصلی است.

در همه جای دنیا تیم‌های بزرگ باشگاهی که آکادمی فعالی دارند برای تقویت تیم بزرگسالان، تیم دوم و سوم خود را تشکیل داده و در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر شرکت می‌کنند.در همه جای دنیا تیم‌های بزرگ باشگاهی که آکادمی فعالی دارند برای تقویت تیم بزرگسالان، تیم دوم و سوم خود را تشکیل داده و در لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر شرکت می‌کنند.

 قطعا داشتن تیم دوم و حتی سوم برای هر باشگاهی با علم‌ به اینکه یک بازیکن با درخشش در این تیم‌ها می‌تواند به تیم اصلی برسد از نظر انگیزشی در پرورش و بازیکن‌سازی آکادمی بسیار موثر بوده و خواهد بود.

 در سال‌های نه چندان دور استقلال در لیگ دسته دوم، دارای تیم دوم به نام "استقلال آبی تهران" بود که متاسفانه با تشکیل دولت حسن روحانی به طور کلی ساختار این باشگاه دگرگون شد و نه تنها دیگر اثری از این تیم نیست بلکه بازیکنان مستعد آکادمی با رسیدن به سن حضور در رده بزرگسالان با فسخ قرارداد به تیم‌های دیگر کوچ می‌کنند.

کم و بیش از برنامه‌های فوق‌العاده مدیریت جدید برای بهره‌برداری از آکادمی مطلع هستیم و می‌دانیم تیم‌داری هزینه‌های زیادی خواهد داشت اما از همین امروز باید به فکر آینده‌ و ترمیم صدمات وارده به باشگاه استقلال در این ۸ سال کذایی بود و دیگر اتلاف وقت جایز نیست.

به عنوان رسانه‌ای که جز استقلال و هوادارانش دغدغه‌ای ندارد پیشنهاد می‌کنیم تشکیل تیم دوم و حتی سوم استقلال در دستور کار مدیران جدید باشگاه قرار بگیرد و هواداران هم در این خصوص مطالبه‌گر باشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

اقدامات موثر مدیریت جدید/ از تجهیزات تمرین گرفته تا استقرار آمبولانس و حل اسکان تازه واردان

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعتراض باشگاه استقلال به توهین مجری تلویزیون

د اکتبر 11 , 2021
به گزارش مشرق و به نقل از باشگاه استقلال، باشگاه استقلال مراتب اعتراض خود را نسبت به رفتار توهین‌آمیز یکی از مجریان برنامه صبح امروز «سلام تهران» در شبکه پنج اعلام می‌کند.متاسفانه مدتی است که عده‌ای از افراد و برنامه‌های تلویزیونی به قصد کسب شهرت، فالو...