پیروز قربانی: دست نزدن به ترکیب استراماچونی کار هوشمندانه ای بود؛ از نظر مدیران همه چیز گل و بلبل است

پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هوشمندانه ترین کاری که کادرفنی استقلال کرد دست نزدن به ترکیب استراماچونی بود چون این سیستم در استقلال جواب داده است.

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با تسنیم در مورد پیروزی استقلال مقابل الکویت و شرایط این تیم در ادامه بازی های فصل   

* اگر دقت بازیکنان بیشتر بود نتیجه بهتری کسب می کردیم

با وجود اینکه در دقایق ابتدایی، بازیکنان به دلیل دور بودن از شرایط بازی ناهماهنگ بودند، اما رفته رفته بهتر شدند و نتیجه خوبی کسب کردند. اگر دقت می‌کردند نتیجه‌ای خیلی بهتر از این به دست می‌آوردند. شروع کار برای استقلال خوب بود و امیدوارم مقابل الریان قطر نیز نتیجه بگیرند.

* دست نزدن به ترکیب استراماچونی کار هوشمندانه ای بود

کار هوشمندانه‌ای که کادر فنی انجام داد، دست نزدن به سیستم قبلی استقلال بود. بازیکنان در سیستم قبلی جا افتاده بودند و فرهاد مجیدی هوشمندانه دست به این سیستم نزد. مقابل الریان اما، استراتژی تیم باید تغییر کند و بازیکنان در خط دفاعی منظم‌تر بازی کنند. الریان تیم خطرناکی است و از موقعیت‌ها به خوبی استفاده می‌کند.

* دیاباته واقعا بازیکن خوبی است

از روز اول گفته بودم که دیاباته واقعاً بازیکن خوبی است. روزهای اول هر بازیکنی به خاطر قد بلند دیاباته، سعی می‌کرد توپ‌ را برای او ارسال کند، اما این بازیکن نشان داد روی زمین هم به خوبی توپ را کنترل کرده و حتی موقعیت برای سایر بازیکنان ایجاد می‌کند. توانایی‌های دیاباته روی زمین بیشتر به چشم می‌آید.

* از نظر مدیران همه چیز گل و بلبل است

هواداران استقلال نباید عملکرد سرمربی و تیم را فقط در زمین ببینند. این مشکلاتی که اشاره شد، در روند تیم تأثیرگذار است. مدیران هر زمان مصاحبه‌ کرده‌اند، همه چیز را گل و بلبل نشان داده‌اند، اما همیشه این‌طور نیست. حرف هم بزنیم، انتقاد می‌کنند.

 اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا 2020/ استقلالِ فرهاد کویتی ها را در دبی به خاک و خون کشید؛ بی نظیر مثل سید و شیخ!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بیانی: مجیدی باهوش بود و استارت خوبی زد

ی ژانویه 26 , 2020
به گزاش مشرق، شاهین بیانی در خصوص برتری استقلال مقابل الکویت کویت اظهار داشت: استقلال بازی خوبی انجام داد آن هم در شرایطی که پیش از این مسابقه از نظر استراحت روزهای خوبی را سپری نکرد.وی افزود: تیم مجیدی منطقی بازی کرد و بازیکنان وظایف‌شان را به خو...