پیروز قربانی خودش نخواست به استقلال برود

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی تیم فوتبال سایپا مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته هفدهم لیگ برتر، گفت: شناخت خیلی خوبی نسبت به تیم نفت مسجد سلیمان داریم. این تیم با وجود تغییر سرمربی، با استراتژی قبل بازی می‌کند. می‌دانیم فردا بازی بسیار مهمی داریم و نتیجه مسابقه فردا می‌تواند به ما برای پیشرفت در جدول کمک کند. اولین هدفمان این است کیفیت فنی را حفظ و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم استفاده کنیم. فردا بازی سختی داریم. نفت خوب می‌دود و بازی بسته ارائه می‌کند. در این فرصت، تمرین کردیم. انگیزه کافی برای گرفتن نتیجه مطلوب را در تیمم می بینم. بازی فردا برنده دارد و امیدواریم ما برنده باشیم.

بیشتر بخوانید:

قربانی: قسمت نبود در خدمت استقلال باشم

سرمربی سایپا تاکید کرد: هفته گذشته مقابل پرسپولیس به جز مالکیت توپ، موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. بیشتر بازیکنان خط جلوی ما جوان هستند و به زمان نیاز داریم. مهم این است توانستیم جلوی تیمی که چهار سال قهرمان شده، فوتبال با کیفیتی ارائه بدهیم. سعی کردیم تمرینات روی دروازه را بیشتر انجام بدهیم. به زودی مشکل گلزنی را حل می‌کنیم. یکی دو توپ ما به گل تبدیل شود، اعتماد به نفس بچه‌هایمان بیشتر خواهد شد.

ابراهیم صادقی درباره پیروز قربانی مربی سایپا و عدم انتقالش به تیم استقلال، گفت: مدیریت باشگاه استقلال از مدیرعامل باشگاه سایپا درخواست کرد پیروز قربانی را به خدمت بگیرند. مدیرعامل سایپا هم این را به من محول کرد. قربانی چندین سال در استقلال بازی کرده است و احساس کردم راضی است به استقلال برود. نخواستم این فرصت را از او بگیرم. بنده اعلام کردم از نظر من مشکلی نیست و اگر خودش تمایل داشته باشد، مانعی نداریم.

وی افزود: خود پیروز بعد از چند ساعت فکر و مشورت با دوستان و مشاورانش، تصمیم گرفت در سایپا بماند. او از رفتن به استقلال انصراف داد. ما هم استقبال کردیم.

سرمربی سایپا گفت: چند بازیکن را مدنظر داشتیم. دو بازیکن جدا شده‌اند و یک بازیکن جذب کرده‌ایم. در حال مذاکره برای جذب یکی دو بازیکن دیگر هستیم. از کاری که انجام داده‌ایم راضی هستیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نکونام: از استقلال پیشنهاد داشتم

ج مارس 5 , 2021
به گزارش مشرق، جواد نکونام در آستانه رویارویی با استقلال اظهار داشت: می‌دانیم فردا (شنبه) دیدار سخت و سنگینی داریم که باید مثل همه بازی‌ها تلاش کنیم تا موفق باشیم. نکته‌ای که برای ما اهمیت دارد، این است تمرکز کافی برای این بازی داشته باشیم. است...