پیروز قربانی:دیاباته و قائدی بهترین زوج حمله ایران هستند؛ در موفقیت استقلال خدمات استراماچونی را نادیده نگیریم!

پیروز قربانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هوشمندانه ترین کاری که کادرفنی استقلال کرد دست نزدن به ترکیب استراماچونی بود و ذوج دیاباته و قائدی بی شک بهترین ذوج خط حمله ایرانی هستند.

 به گزارش استقلال نیوز، پیروز قربانی کاپیتان سابق و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با میزان در مورد پیروزی استقلال مقابل الریان و شرایط این تیم در ادامه بازی های فصل صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* طاهرخانی جوان عملکرد فوق العاده ای داشت

یکی از زیباترین بازی‌های استقلال را شاهد بودیم، این تیم در خط دفاع یک روز بی‌نقص را پشت‌سر گذاشت، هر سه دفاع استقلال عالی بازی کردند و تمام راه‌های نفوذ را به‌روی بازیکنان گران‌قیمت الریان بسته بودند. در کنار این سه دفاع غفوری و میلیچ هم از هر دو جناح خیلی خوب عمل کردند و هم در حمله و هم در دفاع عالی بودند،در ضمن نباید عملکرد طاهرخانی را نادیده گرفت؛ با اینکه بازیکن جوان و کم‌تجربه‌ای است اما دیدیم که در این دو بازی بسیار خوب بازی کرد.

* در موفقیت استقلال خدمات استراماچونی را نادیده نگیریم

استقلال با هوشمندی مجیدی موفق شد این دو دیدار را با نتیجه خوب پشت‌سر بگذارد، همین که مجیدی دست به سیستم جا افتاده استراماچونی نزد و نقاط ضعف را پوشاند نشان از هوش بالای او دارد اما نباید در موفقیت استقلال خدمات استراماچونی را هم نادیده گرفت، این سیستم و ترکیب را استراماچونی برای استقلال جای انداخت و فرهاد نهایت استفاده از آن را کرد.

* دیاباته و قائدی بهترین زوج حمله ایران هستند

به نظر من بهترین زوج حمله ایران را این دو بازیکن تشکیل داده‌ا‌‌ند. دیاباته بر خلاف قد بلندی که دارد می‌بینیم چقدر روی زمین هم خوب بازی می‌کند و پاس گل دوم او نشان از بازی با پای خوب او دارد و به غیر از این مسائل او بهترین تمام‌کننده در حال حاضر ایران است. مهدی قائدی هم بعد از آمدن استراماچونی به بلوغ فوتبالش رسید و الان در بهترین شکل فوتبال خود قرار دارد، در ضمن این دو مهاجم ذخیره‌های بسیار خوبی دارند هم ارسلان مطهری که دیروز دو گل زد و هم تبریزی  جایگزین‌های مناسبی برای مهاجمان گلزن استقلال هستند.

 اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

پیروز قربانی: دست نزدن به ترکیب استراماچونی کار هوشمندانه ای بود؛ از نظر مدیران همه چیز گل و بلبل است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح‌الله‌زاده: استقلال بهAFC‌ ثابت کرد شوخی ندارد

پ ژانویه 30 , 2020
به گزارش مشرق، علی فتح‌الله‌زاده، در خصوص دو پیروزی پی در پی استقلال در مسابقات پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال به AFC نشان داد با کسی شوخی ندارد و انصافا بازیکنان تیم زحمت کشیدند و با بازی‌های خوبی که انجام دادند شب باشکوهی را برای طرف...