پیروزی در دربی و اتفاقاتی که برای استقلال می افتد

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال حدود ۳ سال و یا اگر دقیق‌تر بگوییم ۲ سال و ۱۱ ماه است که صدر جدول را ندیده و آنها حالا از همه این مدت خود را نزدیک تر به صدر می‌بینند. شاگردان شفر کافی است در دربی پیروز شوند تا این طلسم ۳ ساله برای آنها شکسته شود.

آبی پوشان در روز ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ صدر جدول را از دست دادند. استقلالی‌ها در همه این مدت طولانی دوری از صدر، هیچگاه خودشان را تا این حد به این رده نزدیک ندیده بودند و باید دید آنها از این فرصت طلایی برای شکست طلسم ۳ ساله و در اختیار گرفتن صدر جدول در یکی از سخت‌ترین سال‌های فوتبالی استفاده می‌کنند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

روش عجیب فروش بلیط‌های دربی!

 

چنانچه استقلال در دربی پیروز شود، بازگشت آنها به صدر بعد از حدوداً سه سال تنها اتفاق مثبت برای آنها نیست. در صورت صدرنشینی آبی پوشان در لیگ برتر، نخستین صدرنشینی آنها با وینفرد شفر هم خواهد بود تا این سرمربی کهنه کار آلمانی بعد از حدوداً یک سال و نیم کار کردن در استقلال، برای اولین بار صدرنشین شود.

همه این اتفاقات در گروی پیروزی آبی پوشان در دربی خواهد بود. دیدار بزرگی که از ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۰ فروردین در ورزشگاه آزادی و با میزبانی پرسپولیس انجام خواهد شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

محلی برای اسکان تماشاگران دربی نیست

پ مارس 28 , 2019
به گزارش مشرق، سعید فتاحی بعد از شرکت در نش&#158...