پوکر استقلال در دربی حقوقی

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس که در کورس قهرمانی لیگ برتر از استقلال عقب افتاده است، از چهار بازیکن این تیم به نام‌های رافائل سیلوا، عارف غلامی، رودی ژستد و کوین یامگا به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

در این شکواییه باشگاه پرسپولیس مدعی شد که باشگاه استقلال از چهار بازیکن غیرمجاز در لیگ برتر استفاده کرده و در مسابقاتی که از یکی از این چهار بازیکن بهره برده،  باید سه بر صفر بازنده اعلام شود.

کمیته انضباطی باشگاه استقلال پس از این شکایت، دفاعیه کاملی را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کرد و فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال، با حضور در این کمیته به دفاع از باشگاه استقلال پرداخت.

در نهایت دفاعیات آبی‌ها به صدور حکم برائت باشگاه استقلال منجر و صدرنشین لیگ برتر در این نبرد حقوقی مقابل رقیب سنتی پیروز شد.

اختصاصی ایرنا؛ پوکر استقلال در دربی حقوقی

در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهرانی علیه باشگاه استقلال تهران مبنی بر استفاده از بازیکنان غیر مجاز به‌ نام‌های آقایان رافائل سیلوا، عارف غلامی، رودی ژست، کوین یامگا در بازی ۲۶/۱۲/۱۴۰۰ از سری مسابقات لیگ برتر کشور با این توضیح که تیم سابق آقای سیلوا باشگاه الفیصلی عربستان بوده که در سال جاری یعنی فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ رتبه نهم جدول رده‌بندی لیگ عربستان را در اختیار داشته است همچنین طبق حکم صادره در خصوص پرونده آقای فرشید باقری بازیکن سابق تیم استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته بوده و کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال امکان ثبت دو بازیکن را صادر که بر اساس آن باشگته استقلال اقدام به انعقاد با دو بازیکن آقایان حردانی و آمانوف نمود و وارد نمون مجدد نام آقای عارف غلامی و انعقاد قرارداد با آقای سیلوا غیر مجاز می‌باشد و در خصوصآقایان رودی ژستد و کوین یامگا نیز چون فاقد ویزای کار در ایران می‌باشند ثبت نام این بازیکنان بر خلاف بند الف از بند ۱ماده ۶۱مقررات انضباطی صورت پذیرفته است با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و با عنایت به استعلام به عمل آمده از سازمان لیگ فوتبال و مدارک مستندات ارسالی در رابطه با انعقاد قرارداد با بازیکنان مورد شکایت وجود قرارداد معتبر برای بازیکن آقای عارف غلامی در فصل ۱۴۰۰-۱۴۰۱ احراز وجود شرایط مقرر در بند ۳-۱-۲دستورالعمل جذب بازیکنان و مربیان خارجی در انعقاد قرارداد با بازیکن با لحاظ دفاعیات موجه ابرازی از سوی باشگاه استقلال شکایت شاکی غیر وارد تشخیص ودر نتیجه به لحاظ عدم احراز تخلف مستند به ماده ۹۵ مقررات انضباطی حکم بر برائت بازیکنان و باشگاه طرف شکایت صادر می‌گردد. رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر نظر خواهی کمیته استیناف می‌باشد.

کمیته انضباطی صبح امروز نیز آرای خود را در خصوص تیم های استقلال و پرسپولیس صادر کرد و براساس آن، فرهاد مجیدی تبرئه و شکایت سرخپوشان از داور دربی رد شد.  

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۷ اردیبهشت

چ آوریل 27 , 2022
Adblock test (Why?)