پوریا پورسرخ: از کودکی طرفدار استقلال بودم؛ تمام دوستان پرسپولیسی ام را یک نفره حریفم

پوریا پورسرخ استقلال

هنرمند استقلالی گفت: از کودکی طرفدار استقلال بودم و به عنوان یک استقلالی با دوستان طرفدار تیم رقیق کری می خوانم و یک نفره همه آنها را حریفم.

 به گزارش استقلال نیوز، پوریا پورسرخ هنرمند طرفدار باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی در مورد وضعیت استقلال و بحث ناراحتی پادوانی بازیکن برزیلی پیشین استقلال و ... ، صحبت های کرد که در ادامه می خوانید:

* از کودکی طرفدار استقلال بودم

طرفداری من از استقلال به دوران کودکی برمی‌گردد و تقریباً از همان زمان بود که من فوتبال را دنبال می‌کردم و طرفدار استقلال شدم. البته داشتن خانواده و دوستان استقلالی هم در این رابطه بی‌تأثیر نبوده است. هرچند با توجه به شرایط فعلی مقداری از تعصب دوران بچگی کم شده ولی خب همچنان فوتبال را دنبال می‌کنم.

* بزرگترین مشکل فوتبال ما مدیران سیاسى باشگاه‌ها هستند

واقعیت این است که نمی‌خواهم در مورد استقلال خیلی با جزئیات حرف بزنم. نه تنها استقلال بلکه پرسپولیس و کل فوتبال ما به شدت درگیر مشکلات مدیریتی هستند و تا این موضوع درست نشود فوتبال ما پشرفت نمی‌کند، به جای این صحبت‌ها یکی بیاید و بگوید چرا استقلال نباید ثبات مدیریتی داشته باشد و این مدیرانی که طی این چند سال آمدند و با خرابکاری‌های زیاد رفتند چقدر بدهی روی دست باشگاه گذاشتند؟ یکی دیگر از مشکلات فوتبال ما مدیران سیاسى باشگاه‌ها هستند. مثلاً بعد از یکی از قهرمانی‌های استقلال زیرآب قلعه‌نویی را زدند تا آدم خودشان روی نیمکت استقلال بنشیند. چرا استقلال بازیکنان تاپش را هر فصل می‌فروشد و مدیران فقط وعده حفظ آن‌ها را می‌دهند و فقط این اتفاق براى استقلال می‌افتد؟ یا همین قضیه رفتن استراماچونی و. فکر می‌کنم در این خصوص بیشتر حرف نزنیم بهتر است.

پوریا پورسرخ استقلال

* حیف شد استراماچونی از ایران رفت

استراماچونی مربی بسیار خوب و دوست‌داشتنی بود و نتایجی گرفت که هواداران شاد شدند. ناراحتی من هم از این بود که چرا باید بگذراند این مربی که محبوب بود و خوب کار می‌کرد از ایران برود. چرا نباید پولش را بدهند و کار به شکایت بکشد. این مسائل صورت خوشی ندارد و فقط مردم را آزرده خاطر می‌کند. من به شخصه خیلی استرا را دوست داشتم و حیف شد او از ایران رفت. تیم بزرگ مربى کارکشته می‌خواهد… براى مثال رائول اسطوره رئال‌مادرید و ژاوی اسطوره بارسلوناست. آن‌ها پیشنهاد حضور روی نیمکت رئال و بارسا را رد کردند، چون حس کردند ممکن است موفق نشوند و بسوزند به همین دلیل گفتند صبر خواهند کرد تا به وقتش این اتفاق بیفتد. مثلاً در استقلال برای منصوریان این اتفاق افتاد و او به نوعی سوخت. واقعاً حیف است این مسائل برای بازیکنان محبوب و بزرگ رخ دهد.

 * امیدوارم رئال به سرنوشت میلان و منچستر دچار نشود

در مورد رئال مادرید که تیم محبوب خارجی من است باید بگویم که اوضاع این تیم بد نیست. زیدان فوق العاده باهوش است و دقیقاً می‌داند چه کاری انجام دهد ولی یک مقدار نتایج سینوسی ما را اذیت می‌کند. تیم بزرگی مثل رئال اصلاً نباید به باختن یا امتیاز از دست دادن عادت کند، دقیقاً اتفاقی که برای منچستر‌یونایتد و میلان طی سال‌های اخیر رخ داد. این موضوع کمی مرا نگران می‌کند ولی امیدوارم تیم محبوبم به سرنوشت میلان و منچستر دچار نشود و با شروع دوباره بازی‌ها بتواند صدر جدول را از بارسا پس بگیرد.

* سانتیاگو برنابئو یک ورزشگاه فوق العاده زیبا و بی نظیر است

وقتی به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفتم این ورزشگاه فوق العاده و بی‌نظیر بود. یک استادیوم بسیار مدرن که برای من به عنوان یک هوادار رئال خیلی جذاب بود.

 * مگر پادوانی چه گناهی کرده بود که پولش را ندادند

 من با پادوانی رفیق بودم و هنوز هم با او در تماس هستم. خیلی اذیتش کردند و این واقعاً به دور از انصاف است. مگر او چه گناهی کرده بود که پولش را ندادند؟ پادوانی برای استقلال بهترین بازی‌ها را انجام داد ولی مدیران باشگاه در حقش بد کردند. او شرایط خوبی ندارد و درمانش پول زیادی می‌خواهد. آقایان مدیر و مسئول خواهش می‌کنم لطفاً پول پادوانی را بدهید. این پول شرعاً و اخلاقاً بر گردن شماست. این بنده خدا را این‌قدر اذیت نکنید. شاید باورتان نشود موقع تخلیه منزلش در تهران باید باشگاه پولی را پرداخت می‌کرد ولی این کار را نکرد. من از طریق دوستانم به چند تا از مسئولان زنگ زدم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد و بعد از چند روز استرس در بدترین شرایط نهایتاً باشگاه استقلال پول را پرداخت کرد و بعد هم کاری کردند او از ایران برود. واقعاً پادوانی گناه دارد. از طریق روزنامه شما از مدیران استقلال خواهش می‌کنم پولش را پرداخت کنند، چون به این پول نیاز دارد.

 * کل‌کل مزه فوتبال است و بدون آن جذابیتی ندارد

در مورد استقلال  شدیداً با دوستانم کری می‌خوانم. البته آن‌هایی که ظرفیتشان بالاست و جنبه این کار را دارند. کل‌کل مزه فوتبال است و بدون آن جذابیتی ندارد.

 * تمام دوستان پرسپولیسی ام را یک نفره حریفم

معمولاً با دوستان پرسپولیسی مثل بهرنگ علوی، کامبیز دیرباز، پژمان بازغی و مهراوه شریفی‌نیا کل‌کل دارم. همه‌شان را هم حریفم.

* با این شرایط صعودمان به جام جهانی فوق العاده سخت خواهد بود

کی‌روش با آن عملکرد خوب را بیرون کردند و حالا توی سرشان می‌زنند. رسیدن از کی‌روش به اسکوچیچ وضعیت فوتبال ما را واضح نشان می‌دهد. به نظرم با این شرایط صعودمان به جام جهانی فوق العاده سخت خواهد بود.

اخبار استقلال

                                   


 مطالب مرتبط:

لئاندرو پادوانی: مدیران عشق عکس الان کجا هستند؛ تنها مسئله قشنگ این روزها، محبت هواداران استقلال است

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی - دیاباته خطرناک‌ترین زوج استقلال

ج آوریل 24 , 2020
به گزارش مشرق، درخشش دیاباته در لیگ نوزدهم باعث شده بهترین خارجی این فصل لیگ برتر لقب بگیرد و مشتریان خارجی زیادی پیدا کند. بازیکنی که هر لحظه بوی گل می‌دهد و نشان داده روی زمین و هوا خطرناک است، اما همین ستاره‌ای که خیلی‌ها دنبالش هستند و خیلی‌ها آرزو...