پندار توفیقی: بعد از جذب فرشید باقری وزارت ورزش من را توبیخ کرد؛ در ماجرای تخلف طارمی باشگاه پرسپولیس مرا تهدید به مرگ کرد!

پندار توفیقی

معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال در کلاب هاوس علیه وزارت ورزش افشاگری کرد.

به گزارش استقلال نیوز، سید پندار توفیقی معاون ورزشی سابق استقلال که در زمان مدیرعاملی سید رضا افتخاری در این باشگاه حضور داشت، در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در خصوص اقدامات وزارت ورزش علیه این باشگاه افشاگری کرد که در ادامه بخش هایی از آن را می خوانید:

* وزارت ورزش با دلال ها برای زدن استقلال ارتباط برقرار می کرد

وزارت ورزش از هر روشی برای زدن من استفاده کردند، حتی با ایجنت‌ها و دلال‌ها برای زدن من و استقلال ارتباط برقرار می‌کردند. آنها باعث اصلی جدایی سیدمجید حسینی، تیام و جپاروف که بازیکنان استقلال بودند، شدند.

* وزارت ورزش نگذاشت قرارداد تیام و جپاروف تمدید شود

در زمان مذاکرات در ترکیه از وزارت ورزش با شرمان ایجنت تیام و جپاروف تماس گرفتند، تا این دو بازیکن با من مذاکره و توافق نکنند.

*با سید جلال حسینی پیش قرارداد نوشته بودم!

با سیدجلال حسینی پیش قرارداد هم نوشتم اما علیرضا منصوریان گفت به دلیل اینکه سید جلال از سوی پرسپولیسی‌ها اذیت نشود، من از او گذشتم!

*هدایتی با یورو نقد در اردوی تیم ملی با وحید امیری قرارداد بست

من و منصوریان با وحید امیری تمام کرده بودیم، که حسین هدایتی شبانه به اردوی تیم‌ملی رفت و به او به صورت نقد یورو پرداخت کرد و قرارداد بست!

* چون فرشید اسماعیلی بازیکن محبوب برانکو بود، پس از جذب او وزارت ورزش مرا توبیخ کرد!

فرشید باقری هافبک محبوب برانکو بود و به محض جذب او، از دفتر وزارت وقت(گودرزی) تماس گرفتند و با فریاد من را توبیخ کردند و جلوی نقل ‌و انتقالات استقلال را گرفتند!

*در ماجرای تخلف مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس مرا تهدید به قتل کرد!

بعد از مصاحبه و پست اینستاگرامی علیه تخلف ثبت قرارداد مهدی طارمی، از مسئولین باشگاه رقیب(پیروزی) تهدید به مرگ و چاقو خوردن شدم.

* وزارت ورزش پیام داد تخلف طارمی را پیگیری نکنم!

در ماجرای تخلف طارمی، رضا افتخاری به من گفت پی این موضوع را نگیر و از وزارت ورزش هم پیام دادند و گفتند این پرونده را پیگیری نکن!
اگر باشگاه استقلال پشت من می‌ایستاد، می‌شد قهرمانی‌های پیروزی و پوکر جعلی را با چالش جدی مواجه کرد!

* گفتند خون از دماغ کسی بیاید تو مقصری!

در ماجرای تجمع هواداران علیه وزارت ورزش، اکبر ملکی نماینده وزارت ورزش، سازماندهی این تجمع را به من نسبت داد و از حراست وزارت ورزش به من گفت که اگر خون از دماغ کسی بیاید پای تو نوشته می‌شود!

* مرا مجبور کرد بگویم وزارت ورزش رنگی نیست

از وزارتخانه من را تحت فشار گذاشتند و مجبور کردند مصاحبه کنم و بگویم که وزارت ورزش رنگی نیست!

* هم برانکو می خواست سوپرجام به تاخیر بیافتد و هم شفر..

در جلسه‌ی بین وزیر ورزش، مدیرعامل استقلال‌(افتخاری) و مدیرعامل پیروزی(گرشاسبی) توافق کردند تا سوپرجام (به درخواست برانکو و شفر) با تاخیر برگزار شود. اما بعد از ارسال نامه‌ از سوی باشگاه استقلال، باشگاه رقیب نامه‌ خود را به سازمان لیگ ارسال نکرد تا فدراسیون رای به ۳-۰ شدن بازی به نفع پیروزی بدهد!

* معاون وزیر ورزش در کار هیات مدیره دخالت می کرد

طبق اساسنامه باشگاه، هیات‌مدیره باید مدیرعامل را تعیین کنند ولی معاون وزارت ورزش چنین اجازه‌ای به هیات‌مدیره استقلال نداد.

* تمام تصمصمات باشگاه استقلال با دخالت وزارت ورزش بود

وزارت ورزش در تمامی تصمیمات باشگاه استقلال دخالت و مدیران استقلال را با رفیق‌بازی انتصاب می‌کند!!

* اسپانسرهای مشترک بین استقلال و پرسپولیس تبعیض قائل می شدند

قرارداد با اسپانسرهای مشترک مستقیما با دستور وزارت‌ورزش بسته شده است ولی اسپانسرها در پرداخت منابع مالی بین دو باشگاه تبعیض قائل می‌شوند.

به گزارش استقلال نیوز، کاش سید پندار توفیقی همان موقع که در باشگاه استقلال پست و مقام داشت این افشاگری را انجام می داد. درست است که باشگاه و مدیرعامل پشت او نبودند و از او در این خصوص حمایت نمی کردند، اما او هواداران را پشت خود داشت و می توانست با اتکا به آنها علیه وزارت ورزش مافیایی ایران افشاگری کرده و آنها را رسوا کند تا اینگونه پوکر فساد به ثبت نرسد.

اخبار استقلال

مطالب مرتبط:

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کاظم اولیایی: باشگاه ها نباید شخصی‌سازی شوند؛ مگر دولت استقلال را خریده که حالا می‌خواهد بفروشد؟

د مه 31 , 2021
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال(تاج) گفت: دولت نمی تواند باشگاه استقلال(تاج) را بفروشد و اگر قرار به خصوصی سازی باشد، باید از راه درست و صواب آن باشد نه با تخلف. به گزارش استقلال نیوز،به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در مرحله گذر به بخش خصوصی باشد و ...