پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه؛ حسین حسینی به تمرینات باز می گردد

فرشید سمیعی و سیدحسین حسینی

جلسه‌ مدیران باشگاه استقلال(تاج) و سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم برگزار شد.

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، عصر امروز جلسه‌ای با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) و سیدحسین حسینی برگزار شد.

  

در این نشست، سید حسین حسینی در خصوص دغدغه‌های خود مسائلی را با مدیران باشگاه استقلال در میان گذاشت و بابت اظهارات خود در مصاحبه اخیرش توضیحاتی را ارائه کرد.

سپس مسئولان باشگاه استقلال نیز به ابهامات به وجود آمده برای این بازیکن پاسخ دادند و راهکار پیشنهادی خود بابت حل مشکلات دروازه‌بان استقلال را مطرح کردند.

در پایان این نشست مقرر گردید، سید حسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال همانند سابق در تمرینات تیم حضور یابد تا همچنان باشگاه استقلال از این بازیکن در ترکیب خود در بازی‌های داخلی و آسیایی با نظر کادرفنی استفاده لازم را ببرد.

با برطرف شدن مشکلات به وجود آمده و رفع سوتفاهم‌های اخیر، سید حسین حسینی فردا همراه با کاروان استقلال راهی امارات خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، پیش از این با رای غیرعلنی باشگاه سید حسین خسینی پس از بازگشت از اردوی تیم ملی، از همراهی آبی پوشان در دیدار با ذوب آهن اصفهان محروم شده بود.

     

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال: غرامتی به دروازبان بوسنیایی ندادیم/ سید حسین حسینی به کمیته انضباطی باشگاه فراخوانده شد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرمربی آفریقایی چقدر از استقلال حقوق می‌گیرد؟/ رونمایی از قرارداد پیتسو موسیمانه با استقلال +سند

ش اکتبر 19 , 2024
به گزارش مشرق، پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام استقلال از پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی کرد و قرار است این سرمربی هدایت آبی پوشان را تا انتهای فصل به عهده داشته باشد. در همین راستا سند پیشنهاد اولیه باشگاه استقلال به او در اختی...