پرویز مظلومی: پیک نیک خانوادگی نه، اسپانسر مستندسازی می کرد؛ کرونای مرفاوی خفیف است!

پرویز مظلومی

سرپرست تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: واقعا از انتشار این دست شیطنت‌ها ( خبر برگزاری پیک‌نیک خانوادگی در محل تمرین) متعجم.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، در خصوص انتشار یک خبر در خصوص برگزاری پیک‌نیک خانوادگی در محل تمرین استقلال توسط یکی از مسئولان این تیم، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* انتشار خبر برگزاری پیک نیک خانوادگی در محل تمرین؟

واقعا از انتشار این دست شیطنت‌ها متعجم. امروز در محل تمرین ما، گروهی از شرکت های‌وب اسپانسر محترم، حضور پیدا کرده بودند و چند هوادار در رده‌های سنی مختلف را هم با خود به همراه آورده بودند تا در یک فیلم مستند از آن‌ها فیلمبرداری کنند.

* وضعیت مرفاوی و برهانی؟

آقای برهانی تست کرونایشان منفی بوده ولی آقای مرفاوی تستشان مثبت بود. البته خوشبختانه وضعیت کرونای آقای مرفاوی خفیف است و بعد از دوران قرنطینه به تمرینات باز می‌گردد.

 اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین پنجشنبه عصر استقلال/ ریکاوری پس از صحبت فکری؛ مستندسازی اسپانسر!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۴ سال پیش با طلبم از استقلال می‌توانستم بیست دستگاه ۲۰۶ بخرم

پ دسامبر 31 , 2020
به گزارش مشرق، جابر انصاری در خصوص شکایت از باشگاه استقلال برای دریافت مطالبات گذشته اظهار داشت: طی صحبتی که قبلا به صورت دوستانه با باشگاه استقلال انجام داده بودم، به من‌ گفتند بخشی از مطالباتت را ببخش، من هم گفتم مشکلی ندارم و به احترام هواداران ت...