پرویز مظلومی: هیچکس به اندازه من از سرمربی حمایت نمی‌کند؛ من و فرهاد تعامل کامل داریم!

پرویز مظلومی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در خصوص ویدیو منتشر شده از او در فضای مجازی گفت: از صحبت‌های من سوءاستفاده کرده‌اند، من و فرهاد تعامل کامل داریم.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با مهر، در خصوص فیلمی که از وی مقابل درب باشگاه گرفته شده است، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

        

* فیلمی که از شما مقابل ساختمان باشگاه گرفته شده است؟

هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست. من که ۴۰ سال است در استقلال هستم خودم را سرباز این تیم می‌دانم اما متاسفانه چند نفری هستند که خود را هوادار استقلال می‌دانند. مقابل درب باشگاه می‌ایستند. شرایط بدی را به وجود می‌آورند و هر صحبتی که می‌شود را در فضای مجازی گذاشته و متاسفانه شبکه‌های بیگانه هم با نشان دادن آن از این اتفاق سوءاستفاده می‌کنند.

ما به دنبال مربی نیستیم. من روزی ۱۰ بار با فرهاد مجیدی در ارتباط هستم. هیچکس به اندازه من از سرمربی حمایت نمی‌کند. تا روزی که باشم در کنار فرهاد خواهم بود. او شاگرد من بوده و من کاملاً او را می‌شناسم اما متاسفانه عده‌ای به اصطلاح هوادار در فضای مجازی، هواداران واقعی را تحریک می‌کنند و می‌خواهند ما را رو در روی هم قرار دهند.

* صحبتی که مقابل درب باشگاه انجام دادید و گفته اید از کسی ترسی ندارم؟

متاسفانه از صحبت‌های من سوءاستفاده کرده‌اند. من و فرهاد تعامل کامل داریم. او هر کاری که بخواهد انجام دهد از طریق من انجام می‌شود. بارها شده بود که دیگر مدیران استقلال مخالف خواسته‌های مجیدی بودند اما من آنقدر تلاش کردم تا درخواست فرهاد انجام شد.

چند روزی است که مدیرعامل استقلال مبتلا به کرونا شده است. من به همراه ملکیان و امیری از صبح تا دیر وقت تلاش می‌کنیم تا مشکلات برطرف شود. حتی روز پنجشنبه قرارداد ارسلان را من امضا کردم. مدیرعامل و هیئت مدیره همه تلاش می‌کنیم که استقلال موفق باشد اما هواداران باید صبور باشند و اسیر این مسائل حاشیه‌ای نشوند. فرهاد بازیکن من بوده و مثل پسرم می‌ماند و هیچ وقت مثل این روزها ما با هم تعامل نداشته‌ایم.

روز گذشته هم فرهاد که دنبال جذب یک بازیکن بود به او گفتم تمام تلاشت را انجام بده تا با آن بازیکن به توافق برسی. این تیم استقلال ایران است و تلاش می‌کنیم تا ظرف یکی دو روز آینده به جمع آبی‌پوشان بپیوندند.

* آیا اسماعیلی را برای فصل استقلالی بدانیم؟

اسماعیلی در ابتدا جزو بازیکنان ما نبود اما سرمربی استقلال نامه‌ای به هیئت مدیره زد و حالا قرار است تا با اسماعیلی صحبت کرده و او دوباره به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

تلاش می‌کنیم تا با خواسته فرهاد، مجدداً فرشید اسماعیلی به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

نگرانی هواداران را درک می‌کنم. آنها دلشان برای تیم می‌سوزد. هیچکس مثل من و پیشکسوتان عاشق استقلال نیستند اما باید صبور باشیم تا همه مشکلات برطرف شود.

* پرداخت مطالبات بازیکنان؟

قرار است فردا دریافتی باشگاه استقلال از انتقال مهدی قائدی به حساب باشگاه بنشیند و به طور حتم روز دوشنبه بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

* صحبت پایانی؟

من منتی بر سر استقلال ندارم چون این تیم را قلبا دوست دارم و تمام تلاشم این است که استقلال موفق باشد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

پرویز مظلومی افکار هیات مدیره را اعلام کرد: برای بدبخت کردن استقلال از شما ترسی نداریم

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روشن: اگر این همه مشکلات و دروغ وجود دارد، مجیدی خداحافظی کند

ش سپتامبر 4 , 2021
به گزارش مشرق، حسن روشن در مورد صحبت های روز گذشته فرهاد مجیدی و انتقاد او از برخی مسائل اظهار داشت: سال‌ها است که باشگاه استقلال مشکل مدیریت دارد و هنوز هم درست نشده است. اسپانسر و مسائلی از این دست به طور مستقیم به مربی ربط ندارد ولی وقتی تحت فشار...