پرویز مظلومی: با سهیل مهدی جلسه داشتم؛ در محل تمرین نیازی نبود از اهالی رسانه قایم شوم!

پرویز مظلومی

سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: زمانی که اهالی رسانه سر تمرین بودند، بنده هم در محل تمرین حضور داشتم و نیازی نبود که قایم شوم.

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) در گفتوگو با سایت رسمی باشگاه، درباره حضورش در فدراسیون فوتبال، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

  

در فدراسیون فوتبال با سهیل مهدی جلسه داشتم

من از صبح بابت برخی مسائل در فدراسیون فوتبال و در ادامه در سازمان لیگ جهت برنامه ریزی مسابقات حضور پیدا کردم و جلسه‌ای را با سهیل مهدی داشتم.

زمانی که اهالی رسانه سر تمرین بودند، در محل تمرین بودم و نیازی نبود که قایم شوم

امروز هم با درخواست بنده، آقای فکری موافقت کردند تا اهالی رسانه در محل تمرین حضور پیدا کنند و تعجب می‌کنم که دوستان نوشته‌اند که مظلومی نمی‌خواست با اهالی رسانه دیدار کند. زمانی که اهالی رسانه سر تمرین بودند، بنده هم در محل تمرین حضور داشتم و نیازی نبود که قایم شوم (باخنده). من وظایف خودم را دارم. من معتقدم شرایط استقلال خوب است و امیدواریم در ادامه دل هواداران را شاد کنیم.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

گزارش تمرین یکشنبه عصر استقلال/ حضور گسترده اهالی رسانه؛ هواداران روی پشت بام!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل غیبت خاقانی در تمرین امروز/ مهاجم جوان استقلال دچار سانحه رانندگی شد!

ی دسامبر 27 , 2020
مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال پیش از تمرین امروز دچار سانحه رانندگی شد. به گزارش استقلال نیوز، سبحان خاقانی مهاجم جوان استقلال پیش از تمرین امروز(یکشنبه 7 دی 1399) تیم فوتبال استقلال در یک سانحه رانندگی با آسیب دیدگی گردن مواجه شد. بعد از این ...