پرویز برومند: می توانیم به قهرمانی لیگ برتر برسیم؛ در آسیا هم نباید ناامید باشیم

پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال گفت: فتحی مدیر کار بلدی است و امیدوارم زمان کافی داشته باشه تا بتواند استقلال را به جایگاه واقعیش برساند.

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت باشگاه، درباره عملکرد آبی های پایتخت در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* عملکرد استقلال در نیم فصل اول؟

استقلال در ابتدای فصل خیلی نوسان داشت و نمایش های با کیفیت متفاوتی از این تیم ارائه می شد ولی رفته رفته روند این تیم خوب شد و در اواخر نیم فصل اول موفق شد تا نتایج خوبی کسب کند. من فکر می کنم در ایران و در هر فصلی نیاز است تا یک تیم جا بیفتد و زمان لازم دارد تا نتیجه بگیرد. استقلال هم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذسته داشت که با گذشت زمان بازیکنان به درک و شناخت بهتری رسیدند و تیم روند صعودی در پیش گرفت.

* سکوت باشگاه برای جذب بازیکن جدید؟

من میبینم که آقای فتحی برای استقلال زحمت می کشد و من هم با این سیاست موافقم. ایشان تلاش میکند و طبیعتا باید تیم به سمت خرید خارجی برود. فتحی مدیر کار بلدی است و امیدوارم زمان کافی داشته باشه تا بتواند استقلال را به جایگاه واقعیش برساند.

* وضعیت استقلال در نیم فصل دوم و بازی های آسیایی؟

به نظرم در نیم فصل دوم اگر خوب از فرصت ها استفاده کنیم، می توانیم به قهرمانی هم فکر کنیم. شرط رسیدن به این موفقیت هم تلاش و کوشش زیاد است. اما در آسیا قبول دارم که کار خیلی سخت است ولی این برای همه تیم ها هم صادق است. پس نباید نا امید باشیم. من فکر می کنم گروه استقلال خیلی جذاب باشد. ما در اروپا هم می بینیم که همه بازیها جذاب و سخت شده و استقلال هم از همان ابتدا باید تلاش کند. هر تیمی که عزمش برای قهرمانی باشد، برایش مهم نیست با کی و کجا بازی می کند. امیدوارم استقلال موفق باشد و دل هوادارانش را شاد کند. 

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

پرویز برومند: رفتار طارق همام زشت و نادرست بود؛ به تبریزی باید فرصت کافی داد

پرویز برومند: باشگاه استقلال باید از بازیکنان ارزشمندش دفاع کند؛ شفر دارد با حسینی لجباری می کند!

پرویز برومند: کیفیت فنی طارق همام را می پسندم؛ مشکلات استقلال به اردوی پیش فصل برمی گردد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتحی: دست افتخاری بابت آن حرف درد نکند!/ هر تعداد بازیکنی که شفر بخواهد جذب می‌کنیم

س ژانویه 1 , 2019
به گزارش مشرق، سیدرضا افتخاری مدیرعامل سا&...