پرویز برومند: استقلالی ها لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند؛ تحرکات داخلی برای تضعیف استقلال کاملاً مشهود است

پرویز برومند

دروازه بان سابق استقلال(تاج) گفت: آبی پوشان باید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و از هم اکنون رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی را با جدیت پیش ببرند.

      

 به گزارش استقلال نیوز، پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) در گفتگو با ایلنا، در خصوص شرایط استقلال پس از صعود از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و آغاز لیگ برتر بیستم، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* بازی با ذوب آهن را چطور پیش بینی می‌کنید؟

استقلال باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کند. ذوب آهن با انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی توانسته نتایج خوبی بگیرد. حسینی قبلا هم در ذوب آهن کار کرده و با فضای این تیم کاملا آشنا است. آنها می خواهند در تهران بازنده نباشند و به دنبال این هستند تا از خستگی بازیکنان استقلال استفاده کنند. شرایط استقلال هم آرمانی است. اسماعیلی، قائدی، ریگی و دیگر بازیکنان استقلال عملکرد فوق العاده ای در لیگ قهرمانان داشته اند و با همین آمادگی به مصاف ذوب آهن خواهند رفت. اگر استقلال آنالیز خوبی از حریف داشته باشد به طور حتم برنده این دیدار خواهد بود.

* فراز کمالوند هم از استقلال‌ جدا شد؟

باشگاه ما نباید به راحتی اجازه جدایی کمالوند را می‌داد. او در استقلال مفید بود. حضور کمالوند به این تیم کمک کرده بود و حتی می‌توانست در آینده بیشتر هم کمک کند. علاوه بر بازی‌های مهم لیگ که نباید فراموش شود، ما یک بازی مهم در آسیا با الهلال داریم که محکوم به پیروزی در آن بازی هستیم و کمالوند با توجه به شناخت خوبی که از استقلال پیدا کرده بود، می‌توانست در آن بازی بسیار مفید باشد. سایپا هم تیم بزرگی در فوتبال ایران است و امروز که در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد بیشتر از همیشه به حمایت و کمک نیاز دارد. اما این حمایت چرا باید از سوی استقلال صورت گیرد؟

* هواداران نگران هستند که استقلال ضعیف شود؟

امروز که استقلال از خواب بیدار شده و در آسیا خودی نشان داده، خیلی‌ها از داخل دست به کار شده و می‌روند تا بار دیگر این تیم را ضعیف کنند. تحرکات آنها کاملاً مشهود است و شاید همین جریانات نیز در جدایی کمالوند از استقلال بی تاثیر نبوده باشند. این جریانات در تلاش هستند تا استقلال را چه به لحاظ نیروی انسانی و چه مسائل دیگر تضعیف کنند. این اتفاقات در گذشته هم به نوعی افتاده بود و برای همین جنس این اتفاقات برای ما خیلی آشناست.

* بازی با الهلال را چطور می‌بینید؟

با جرات می‌گویم الهلالی که قرار است در شهریور با استقلال در مرحله یک هشتم نهایی دیدار کند، الهلالی نیست که در گروه اول لیگ قهرمانان حضور داشت و با چاشنی شانس به مرحله بعدی صعود کرد. عربستانی‌ها از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنند تا الهلال را برای دیدار با استقلال و قهرمانی آسیا تا حد امکان تجهیز و تقویت کنند و یقین بدانید الهلال با قدرتی مضاعف به دیدار استقلال می‌آید. مدیران استقلال هم وظیفه دارند تیم شان را تا آن زمان در حد امکان تجهیز کنند، نه اینکه داشته‌های کنونی را هم حراج کنند. از هم اکنون به مدیران باشگاه هشدار می‌دهم که به فکر فروش ستاره‌های تیم نباشند تا به راحتی ستاره سوم از دست نرود. هیچ بعید نیست الهلالی ها به موازات هزینه‌هایی که برای تقویت خودشان انجام می‌دهند، یکسری هزینه هم برای تضعیف استقلال انجام دهند. مدیران استقلال بدانند هواداران آگاه و هوشیار هستند و نباید آنها را سر کار گذاشت. نباید از الان بگویند ستاره‌ها فروشی نیستند اما در یک بزنگاه خاص به بهانه درآمدزایی اقدام به فروش بازیکنان نمایند.

اخبار استقلال

    


 مطالب مرتبط:

مرحله گروهی ACL2021/ استرس و هیجان با طعم شیرین صعود؛ گروه مرگ برای استقلال معنا ندارد

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تکرار فاجعه ویلموتس درباره استراماچونی؟

ج مه 7 , 2021
به گزارش مشرق، فوتبال ایران مدت‌هاست با فاجعه بزرگی به نام شکایت مارک ویلموتس دست‌ و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه اخبار خوبی هم از این پرونده به گوش نمی‌رسد. سرمربی ناکارآمد بلژیکی که به واسطه قرارداد فوق‌العاده خوبی که برایش با فدراسیون فوتبال ایران ...