پرسپولیس با شکست پاختاکور باخت در جده را تلافی می‌کند/ تیم گاریدو شایسته قهرمانی در آسیا و ایران است

سرویس ورزش مشرق - مصطفی قنبرپور بازیکن و مربی اسبق تیم پرسپولیس در گفتگو با مشرق، درباره دیدار سرخپوشان تهرانی مقابل پاختاکور ازبکستان اظهار داشت: با توجه به ارائه فوتبال منظم و تاکتیکی تیم پرسپولیس در هفته‌های اخیر به ویژه در دیدار مقابل استقلال خیالمان بابت پیروزی مقابل پاختاکور راحت است و از این بابت نگرانی وجود نخواهد داشت. بدون تعصب باید گفت این روزها پرسپولیس یکی از بهترین فوتبال ها را در لیگ به نمایش می گذارد.

*مستحق باخت در جده نبودیم

وی افزود: ما در بازی قبل مقابل الاهلی در عربستان هم شایسته کسب امتیاز بودیم و حتی اگر فرصت‌ها را به راحتی از دست نمی‌دادیم برنده میدان می‌شدیم. در آن مسابقه دروازه‌بان تیم الاهلی چند توپ خطرناک را گرفت وگرنه ما حداقل با کسب یک تساوی از بازی اول به ایران برمی‌گشتیم.

پرسپولیس با شکست پاختاکور باخت در جده را تلافی می‌کند/ تیم گاریدو شایسته قهرمانی در آسیا و ایران است

*گاریدو برای هر ۱۵ دقیقه برنامه جداگانه دارد

کارشناس پرسپولیسی فوتبال کشورمان ادامه داد: سرمربی اسپانیایی پرسپولیس ثابت کرده برای تک تک دقایق بازی برنامه دارد. نگاه دوباره به بازی مقابل استقلال مشخص می‌کند او برای هر ۱۵ دقیقه یک برنامه متفاوت داشت با این توضیح که کاملا در طول مسابقه توپ و میدان را مقابل یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر در اختیار گرفته بود.

*اهمیت بالای۳ امتیاز پاختاکور

قنبرپور با اشاره به دیدار مقابل پاختاکور ازبکستان در چهارچوب مسابقات لیگ نخبگان آسیا خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت کسب امتیاز در لیگ نخبگان آسیا و ارائه فوتبال خوبی که ما در زمین تیم الاهلی در عربستان نشان دادیم قطعاً در این بازی برای برد به میدان می‌رویم و با یک پیروزی دیگر شرایط خوب پرسپولیس سر و شکل کامل‌تری به خود خواهد گرفت.

پرسپولیس با شکست پاختاکور باخت در جده را تلافی می‌کند/ تیم گاریدو شایسته قهرمانی در آسیا و ایران است

*اورونوف برگ برنده پرسپولیس است

مربی سال‌های گذشته پرسپولیس همچنین درباره حضور اورونوف در این دیدار گفت: ظاهرا مشکل مصدومیت این بازیکن برطرف شده که به تنهایی یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم در هفته‌های گذشته به شمار می‌رفت. اورونوف خودش هم ازبکستانی است و با شرایط فوتبال تیم‌های ازبکستانی به خوبی آشنایی دارد. قطعاً حضور این بازیکن کنار دیگر مهره‌های پرسپولیس می‌تواند کمک کند تا با شرایط بهتری در دیدار امشب به میدان برویم.

*این پرسپولیس شایسته بهترین‌هاست

وی در پایان تاکید کرد: این پرسپولیس با این سرمربی واقعاً شایسته قهرمانی در لیگ داخلی و آسیایی است. ما با یارگیری خوب و به جایی که داشتیم برای تمام پست‌های تیم نفر گرفته‌ایم و می‌توانیم با همین بازیکنان و البته درایت کادر فنی نتایج بهتری را هم در ادامه رقم بزنیم. امیدوارم پرسپولیس با تلافی شکست جده در دیدار مقابل پاختاکور با قدرت به تهران برگردد و این مسیر را به همین ترتیب ادامه بدهد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ پوستر صفحه فارسی AFC به مناسبت تولد مهرداد و میلاد محمدی

د سپتامبر 30 , 2024
مشرق نیوز - عکس/ پوستر صفحه فارسی AFC به مناسبت تولد مهرداد و میلاد محمدی ...