پرسپولیس، هم‌چنان گران‌ترین تیم لیگ برتر ایران + عکس

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس که طی روزهای اخیر چندین تن از بازیکنان کلیدی خود مانند بیرانوند را از دست داده است و دیشب در نهایت موفق به جذب یک خرید بزرگ یعنی علیپور شد، هم‌اکنون گران‌ترین تیم لیگ برتر براساس ارزش‌گذاری سایت مطرح ترانسفرمارکت است و عملکرد ضعیف باشگاه در نقل‌وانتقالات باعث سقوط این تیم در ارزش‌گذاری‌ها نشده است.

پرسپولیس، هم‌چنان گران‌ترین تیم لیگ برتر ایران + عکس

براساس گزارش سایت مطرح ترنسفرمارکت، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان و ملوان به ترتیب باارزش‌ترین تیم‌های لیگ برتر از نظر قیمت بازیکنان هستند و تیم‌های هوادار و مس رفسنجان در قعر این جدول قرار دارند و ارزان‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستند.

گفتنی است؛ با توجه به باقی ماندن فرصت نقل‌وانتقالاتی برای تیم‌های لیگ برتر، قطعا این لیست در روزهای آینده با تغییراتی جزئی مواجه خواهد شد و سپاهان و تراکتور که این روزها، شرایط خوبی را در نقل‌وانتقالات سپری می‌کنند ممکن است با افزایش قیمت بیش‌تری مواجه شوند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال شد

ش جولای 20 , 2024
مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) مشخص شد.   به گزارش استقلال نیوز، به نقل از رسانه رسمی، دکتر فرشید سمیعی پس از جلسه هیات مدیرهباشگاه استقلال(تاج) و انجام تشریفات اداری، رسما به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال منصوب شد.  فرشید سمیعی ت...