پرداختی ناچیز استقلال به آکادمی

به گزارش مشرق، مبحث آکادمی باشگاه استقلال، این روزها به یکی از مسائل جنجالی این باشگاه تبدیل شده است. استقلال در ۲ رده‌ پایه مقام قهرمانی را به دست آورد و در داربی‌های پایتخت عملکرد بسیار خوبی داشت اما تا اینجای اخبار به دست آمده حاکی از آن است که در خصوص مسائل مالی، باشگاه استقلال در برابر آکادمی کوتاهی کرده  است.

بر اساس اطلاع از منابع آگاه آکادمی باشگاه استقلال، این باشگاه تا اینجای کار، ۱۳ درصد پرداختی به آکادمی داشته است؛ مبلغی که در مقایسه با قراردادهای میلیاردی بازیکنان رده بزرگسالان استقلال، بسیار کمتر است.

این مساله همچنان مورد اعتراض اعضای آکادمی باشگاه استقلال است و همانطور که مشخص است، باشگاه استقلال این روزها با بحران‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و با مشکلات اقتصادی زیادی روبرو است و گلایه اعضای آکادمی باشگاه استقلال نسبت به پرداختی‌ها با توجه به افتخارات اخیر آکادمی، اتفاقی ناخوشایند برای آبی‌پوشان به شمار می‌آید و با توجه به شرایط موجود باید دید چه اتفاقاتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش میلیچ به حواشی اخیر استقلال +عکس

ش مه 29 , 2021
به گزارش مشرق، یکی از معضلاتی که باشگاه استقلال این روزها با آن مواجه است، تمدید قرارداد هرویه میلیچ مدافع کروات این تیم است که با توجه به مذاکراتی که از چندی پیش آغاز شده بود، هنوز این اتفاق رخ نداده است. میلیچ در حالی بعد از دیدار با صنعت نفت تهرا...