پای پرسپولیس به ماجرای جدایی ارسلان مطهری باز شد

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای آن که یک جای خالی در لیست بزرگسالان خود داشته باشد تا در صورت حل مشکل کاوه رضایی نام این مهاجم را به لیست اضافه کند، ارسلان مطهری را فراخواند تا در آخرین ساعات باز بودن پنجره نقل و انتقالات تابستانی با او بر سر فسخ قرارداد به توافق برسد. ارسلان در مذاکره نهایی با نماینده باشگاه استقلال اعلام کرد تنها در صورتی حاضر است قرارداد خود را فسخ کند که کل مبلغ قرارداد دو ساله اش با استقلال را یک جا از این باشگاه بگیرد اما نظر باشگاه این بود که مطهری طلب خود را ببخشد و هیچ پولی برای فصل جدید از استقلال نگیرد و البته با امضا کردن این تعهد که تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس منتقل نمی شود، قراردادش را با استقلال فسخ کند و به تیم لیگ برتری خواهان خود برود.

ارسلان مطهری در جواب اعلام کرد به دلیل علاقه اش به استقلال تحت هیچ شرایطی به پرسپولیس نمی رود اما حاضر به فسخ یکطرفه قراردادش با استقلال نیست.

در نهایت طرفین به هیچ توافق تازه‌ای نرسیدند و مطهری فعلا در استقلال ماندنی شد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جابجایی ۲۵ بازیکن استقلال با شوک یک مهره اصلی

د آگوست 22 , 2022
به گزارش مشرق، پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ یکشنبه شب بسته شد و ۱۶ تیم لیگ برتری نیز مهم‌ترین فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود را در این زمان انجام دادند. تیم فوتبال استقلال مدافع عنوان قهرمانی در این فصل از مسابقات که بر اساس قانونی ...