پای رانت و صدها میلیارد پول بی‌حد و حساب در میان است/ دلیل مخالفت سازمان لیگ با اهدای حق تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال..

باشگاه استقلال

سازمان لیگ فوتبال ایران به دلیل در خطر دیدن منافع شخصی خود و دوستانش از اهدای حق مسلم تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال(تاج) خودداری می‌کند.

     

به گزارش استقلال نیوز، بیانیهباشگاه استقلال(تاج) به خوبی کارشکنی‌ها و بغض و کینه‌های سازمان لیگ علیه این باشگاه مردمی را برملا کرد.

وقتی باشگاه استقلال به تنهایی برای یک فصل قرارداد ۱۵۰میلیارد تومانی فقط برای تبلیغات محیطی در بازی‌های خانگی با کارگزار خود منعقد می‌کند، آیا رقم این قرارداد برای مجموع باشگاه‌های لیگ برتر حداقل به ۱۰۰۰میلیارد نخواهد رسید؟تکلیف این رقم سنگین در فصول گذشته که سازمان لیگ خود متولی تبلیغات محیطی بود چه می‌شود؟

چرا دستگاه‌های نظارتی و سازمان بازرسی به قراردادهای سال‌های اخیر سازمان لیگ در خصوص تبلیغات محیطی ورود نمی‌کند تا در این زمینه شفاف‌سازی شود؟

استقلال در ۱۵ بازی فصل پیش رو میزبان است و این بدین معناست که هر بازی می‌تواند مبلغ ۱۰میلیارد تومان از تبلیغات مجیطی درآمد کسب کند.

حال که سازمان لیگ با در خطر دیدن منافع خود و دوستانش در بازی نخست لیگ از حق طبیعی باشگاه استقلال برای بهره‌مندی از تبلیغات محیطی جلوگیری کرد و ۱۰میلیارد به این باشگاه و هوادارانش خسارت و زیان وارد کرد، چه کسی پاسخگوی این ضرر و زیان هنگفت است؟

به گزارش استقلال نیوز، به مدیران باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کنیم اگر با مذاکره و گفت‌و گو این مشکل حل و فصل نشد، از این سازمان مافیایی در کمیته انضباطی فیفا و AFC طرح شکایت کرده و با پشتیبانی هواداران تا حصول نتیجه دست از تلاش برندارند.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

بیانیه باشگاه استقلال خطاب به سازمان لیگ/ مشکلات و مانع تراشی‌ها خللی در عزم و اراده این باشگاه وارد نمی‌کند

با اعلام باشگاه استقلال/ کارگزار جدید معرفی شد؛ کف قرارداد 500 میلیارد تومان

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گرفتن ۳ امتیاز بازی اول برای استقلال مهم بود

ج اکتبر 22 , 2021
به گزارش مشرق، علیرضا اکبرپور در خصوص عملکرد تیم استقلال در دیدار با هوادار اظهار داشت: بازی های اول در لیگ همیشه سخت است، به خصوص وقتی یک تیم از لیگ پایین تر به لیگ برتر صعود کرده باشد. وی افزود: دو تیم شناخت آنچنانی از یکدیگر نداشتند و با این وج...