پای خلیل‌زاده چطور به استقلال باز شد؟

به گزارش مشرق، حضور اسماعیل خلیل‌زاده در ماه‌های اخیر در استقلال به‌عنوان رئیس هیات‌مدیره و بعضا سرپرست باشگاه همواره با حاشیه‌های فراوانی همراه بوده؛ از تصمیمات غلطی که در این مدت استقلال را از مسیر قهرمانی دور کرده تا وعده‌های پوچی مثل بازگرداندن استراماچونی که هرگز محقق نشد.در همین خصوص عده‌ای معتقدند حیطه کاری خلیل‌زاده که یک هتلدار محسوب می‌شود و حرفه و کارش بیشتر تجارت است تا رسیدگی به موارد دیگر، اصولا در تضاد با ورزش و به‌خصوص فوتبال آن هم تیم پرهوادار و پرطرفداری مثل استقلال به شمار می‌رود و همین عدم احاطه و نداشتن آگاهی از شرایط تیم باعث شده مشکلاتی برای استقلال به وجود بیاید. هرچند برخی معتقد بودند این فرد حداقل می‌تواند از لحاظ مالی با طرح‌های بیزنسی و تجاری به استقلال کمک کند، اما این اتفاق هم نیفتاد و بعد‌ها مشخص شد آنقدر که استقلال به خلیل‌زاده اسم و رسم و وجهه بخشید، رئیس سابق هیات‌مدیره و سرپرست قبلی باشگاه نتوانست به همان اندازه به این تیم محبوب پایتخت کمک کند.

خلیل‌زاده چطور به استقلال آمد؟

پس از استعفای امیرحسین فتحی از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال، گمانه‌زنی‌ها برای تعیین مدیرعامل این تیم آغاز شد، اما وزارت ورزش و جوانان اسماعیل خلیل‌زاده را به سمت سرپرست مدیرعاملی این باشگاه منصوب کرد.

در همین حال، حرف و حدیث‌های زیادی پیرامون اسماعیل خلیل‌زاده که از سوی سلطانی‌فر به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد، به وجود آمد که طی آن برخی رسانه‌ها مدعی شدند که خلیل‌زاده به خاطر رفاقتش با سلطانی‌فر در زمان حضور وزیر ورزش در استانداری گیلان (حدود 17 سال قبل) به استقلال آمده، اما عجیب آنجاست که در زمان حضور سلطانی‌فر در گیلان، خلیل‌زاده سن و سال زیادی نداشت تا بخواهد با یکی از مسئولان ارشد شهر رشت طوری رفاقت کند که سال‌ها بعد مزد این رفاقت را با حضور در استقلال بگیرد

17 سال بعد از آن روزها مسعود سلطانی‌فر در قامت وزیر ورزش، اسماعیل خلیل‌زاده را به عضویت هیات‌مدیره استقلال درمی‌آورد. او به‌عنوان یک عضو اقتصادی به مجموعه مدیریتی استقلال وارد می‌شود و خیلی‌زود به همراه کامران منزوی کارگروه اقتصادی و بازاریابی باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود گمان‌ها به سمتی برود که خلیل‌زاده به خاطر رفاقت با وزیر، استقلالی شده است! 

در همین رابطه، یکی از نزدیکان استقلال درخصوص نحوه حضور خلیل‌زاده در استقلال و اینکه آیا دوستی او با وزیر باعث شد پایش به این تیم باز شود، گفت: «اینکه خلیل‌زاده به خاطر رفاقتش با سلطانی‌فر به صندلی مدیریت استقلال رسیده، شایعه‌ای بیش نیست. این فرد توسط فتحی، مدیرعامل سابق استقلال به این باشگاه درحالی آورده شد که یکی از آرزوهایش حضور در اردوی سپیدرود و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان این تیم بود! حال اینکه چرا و به چه علت فتحی که اتفاقا آدم صادق و درستی هم بود، خلیل‌زاده را به استقلال آورد، مشخص نیست و برای من هم جای سوال است.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فتح الله زاده درد استقلال را می داند/شأن باشگاه را تا گدایی پول پایین آوردند!

ی مارس 1 , 2020
سرویس ورزش مشرق – پیشکسوت استقلال از اینکه علی فتح اله زاده به باشگاه برگشته و سکان هدایت این مجموعه را در دست گرفته است ابراز خوشحالی می کرد.محمد نوازی در گفت و گو با مشرق، درباره درباره اتفاقات اخیر در سطح مدیریت استقلال حرف زد و برای آینده این تیم ب...