پایان هوچیگری یک تیم خاص؛ سوگ‌سرایی برای گرفتن امتیاز از کدام مسئول!؟

امکانات تیم لنگ پرسپولیس

در حالی که مدیران تیم دوم پایتخت در روند کارهای اداری پرواز به عربستان اشتباه کرده بودند در یک سناریوی عجیب تیم میزبان را متهم به کارشکنی کرده اند.   

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه از صبح امروز عوامل تیم سوگولی پایتخت به دلیل عدم اجازه پرواز به عربستان، به دنبال مظلوم‌نمایی و بازی با افکار عمومی بودند مشخص شد که این اتفاق یک اشتباه مدیریتی از سوی باشگاه مذکور بوده و ارتباطی به طرف عربستانی ندارد!

این موضوع را باید در ادامه شانتاژهای هر ساله عوامل هوچیگرترین تیم لیگ برتر دانست که در ناز و نعمت غرق شده و با این نمایش‌های مضحک به دنبال تبرئه سوگولی بودن خود هستند!

تمام کنید این بازی مسخره را.. تا کی قرار است با این حربه‌های زشت، از مسئولین امتیاز گرفته و نتایج را خارج زمین رقم بزنید؟

عجیب است که مسبب اصلی این اتفاق(مدیرعامل باشگاه پیروزی) در مصاحبه‌ای که امروز صبح انجام داد از توهین به ایران و ایرانی سخن به میان آورد که نشان می‌دهد عوامل این تیم برای رسیدن به هدف خود از هر راهی استفاده می‌کنند حتی اگر بازی با اعتبار و روابط ملی کشورمان باشد!

سایت هواداری استقلال


 مطالب مرتبط:

خزانه ای که هیچگاه برایشان خالی نیست؛ هوچیگری رمز موفقیت هر ساله یک تیم خاص

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هافبک استقلال هم رفتنی شد

چ اکتبر 13 , 2021
به گزارش مشرق، سینا خادم‌پور هافبک جوان تیم فوتبال استقلال که در یکی دو فصل اخیر خیلی فرصت بازی پیدا نکرد، پس از صحبت با کادر فنی استقلال خواستار جدایی از این تیم شد.خادم‌پور با وجود حضور در تمرینات پیش‌فصل استقلال، قصد دارد به تیم نفت مسجدسلیمان برود....