پاسخ واسعی به شایعه پیوستن به استقلال

به گزارش مشرق، سعید واسعی یکی از چهره های شاخص نقل و انتقالات تابستانی بود که پس از درخشش با پیکان در لیگ نوزدهم، مورد توجه چند تیم لیگ برتری از جمله تراکتور و استقلال قرار گرفت و در نهایت با قراردادی دو ساله به تراکتور پیوست. واسعی در حالی با تی تی ها قرارداد بست که سایه تهدید پیکان برای شکایت را روی سر خود حس می‌کرد اما از سوی وکیلش اطمینان یافته بود که خطری وی را تهدید نخواهد کرد.

او که یکی ازبازیکنان مورد علاقه علیرضا منصوریان بود، چند ماه پس از حضور در تبریز با حکم کمیته تعیین وضعیت مبنی بر جریمه و محرومیت چهار ماهه مواجه شد تا شوک بزرگی بر پیکره این بازیکن و همچنین باشگاه تراکتور وارد شود. پس از این اتفاق بود که کشمکش هایی در خصوص پرداخت کننده جریمه (باشگاه یا بازیکن) به وجود آمد و حتی واسعی تا آستانه جدایی نیز پیش رفت اما در نهایت طرفین به توافقی رسیدند که واسعی را در تراکتور نگه داشت.

حالا این هافبک خوش تکنیک و شوتزن از سال جدید می‌تواند تراکتور را همراهی کند و در خط هافبک این تیم به میدان برود. باتوجه به نیاز تراکتور در خط میانی، او فرصت خوبی برای حضور در ترکیب اصلی هم دارد. واسعی به سوالات درباره وضعیت خودش پاسخ داده و همچنین ادعای جالبی را درباره حقوقش مطرح کرده است:

* دیدیم که در عکس های تمرین حضور داشتی و به تبریز برگشتی.

بله من پریروز اولین جلسه تمرینی‌ام را با تراکتور سپری کردم و خیلی خوشحالم که عضوی از تیم تراکتور هستم. در این مدت به هر حال از تمرینات دور بودم اما انگیزه بسیار زیادی دارم تا توانایی هایم را ثابت کنم و مطمئن باشید که از نظر بدنی هم چیزی کمتر از دیگر بازیکنان ندارم. امیدوارم حکم هم زودتر صادر شود و به تیم تراکتور بتوانم کمک کنم.

* وقتی آمدی تراکتور منصوریان سرمربی بود که اعتقاد ویژه‌ای به تو دارد و الان هم آقای خطیبی به فوتبالت علاقه‌مند است.

آقا رسول [خطیبی] در اوایل فوتبالم در سیاه جامگان مربی من بودند و من یک جورهایی خودم را مدیون آقای خطیبی می‌دانم. امیدوارم بتوانم دِینم را خدمت ایشان ادا کنم و امیدوارم شرایط خوبی باشد تا بتوانم به تیم و ایشان کمک کنم. آقای خطیبی مربی خوبی هستند و همچنین لازم می‌دانم که از آقای منصوریان بابت زحماتشان تشکر کنم.

* فضای تیم تراکتور را چطور می‌بینی؟ با بازیکنان دوست هستی؟

دوستان صمیمی من در تیم های مختلفی هستند اما اینجا هم سال خوبی را گذراندیم و کنار بچه‌ها بودم. یک مدت دوری فکر نکنم خیلی روی صمیمیت ما تاثیرگذار باشد و همچنین با بچه های تراکتور هم دوست هستم و خوشحالم که در کنارشان حضور دارم. خوشبختانه بازیکنان خیلی خوبی در کنار هم هستیم و برای موفقیت تراکتور تلاش می‌کنیم.

* راستی مسئله جریمه ات چطور شد؟

به هر حال طبق کمیته انضباطی باید مبلغی را پرداخت کنم. من دوباره به استیناف شکایت کردم و امیدوارم جوابش را زودتر بدهند و حق به حق‌دار برسد، چون اگر اینطور نشود به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت کنم و پیگیر این موضوع شوم که حقم پایمال نشود. آن مبلغ را هم گفتم که اگر قرار شد که بدهیم، از قرارداد خودم کسر کنند و به پیکان بدهند.

* تو احتمالا از لیگ قهرمانان آسیا به میادین برمی‌گردی، چقدر این موضوع برایت مهم است؟

یکی از ملاک های انتخاب من برای تراکتور، این بود که با یک تیم بزرگ در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشم. ما با شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و یک تیم نیروی هوایی یا الوحده عربستان همگروه شده ایم. پاختاکور را که سال پیش دیدید چقدر مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و الشارجه هم صدرنشین لیگ امارات بود، بنابراین کار بسیار سختی داریم. باید برویم از نام بزرگ تراکتور دفاع کنیم و چه بسا از گروه هم صعود کنیم.

بیشتر بخوانید:

جلسه واسعی با خطیبی برای بازگشت به تراکتور

* در این مدت رابطه ات با هواداران تراکتور هم پرفراز و نشیب بوده اما حالا خوب شده است.

بله بله خیلی به من لطف داشتند... شرایط در ابتدای فصل آنطور نبود که خودم را نشان دهم اما واقعا از تک تک هواداران تراکتور ممنونم که با پیام های محبت آمیزشان من را دلگرم کردند. خوشحالم که حالا اینجا هستم و فقط می‌توانم با نمایش خوب، پاسخ اعتماد و محبت آن ها را بدهم.

* تراکتور سه کاپیتان تیم ملی را در اختیار دارد، نظرت درباره آن ها چیست؟

حضورم در تراکتور به عوامل مختلفی بستگی دارد اما باور کنید که حضور این سه بازیکن یکی از دلایل این بود که به تراکتور آمدم. کنار این عزیزان فوتبال بازی کردن لذت خاصی دارد و آن های الگوی خاصی هستند. در تمرین همیشه رفتار خوبی نشان دادند و خیلی خوب از بازیکنان جوان و همچنین بازیکنان جدید استقبال می‌کنند و اصلا اینطور نیست که خودشان را بگیرند یا فضا را سنگین کنند.

* فکر می‌کنی مثل آن ها دو سه سال در تراکتور بمانی؟

والله چه بگویم، من قراردادم دو ساله است. من امیدوارم که این فصل حداقل یک یا دو جام به هواداران هدیه کنیم و چه بسا سال بعد هم بتوانیم مدافع عنوان قهرمانی شویم چون امسال در چهار جام یعنی لیگ برتر، سوپرجام، جام حذفی و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی داریم.

* یک مورد دیگر درباره تو میزان قراردادت است که می‌گویند نجومی بسته شده!

یک سری شیطنت ها شکل گرفت و سعی کردند که رقم قرارداد من را گنده نشان دهند اما واقعا خیلی از تیم ها رقم بیشتری از این به من پیشنهاد دادند. خیلی از بازیکنان هستند که خیلی خیلی بیشتر از این مبلغ گرفتند و فکر نکنم حقوق من خیلی هم زیاد باشد و اگر ترانسفر مارکت را معیار بگیریم، دستمزد من معمولی تر از آن است.

* قراردادت 9 میلیارد برای دو فصل بود، درست است؟

رقم قرارداد جزو اسرار بین باشگاه و بازیکن است اما مطمئن باشید که حتی جزو 10 هافبک گران‌قیمت این فصل هم نیستم.

* بعضی از بازیکنان وقتی قرارداد خوبی می‌بندند شاید در اثر آن دچار افت شوند.

نه برای من واقعا فرقی ندارد. مطمئن باشید که با قدرت برمی‌گردم و توانایی ام را نشان می‌دهم. وقتی در زمین تمرین یا زمین مسابقه هستم، اصلا برایم فرقی ندارد که چقدر قرارداد بسته ام و تمام توانم را برای تیم می‌گذارم.

* چقدر امیدواری که مورد توجه اسکوچیچ قرار بگیری؟

همه بازیکنان شاغل در لیگ برتر به تیم ملی فکر می‌کنند. من فکر می‌کنم دعوت به تیم ملی یک پایه و اساسی دارد و بازیکنی که در تیم های بزرگ باشد، راحت تر می‌تواند به تیم ملی دعوت شود. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا خودم را به آقای اسکوچیچ نشان دهم و این آرزوی بزرگ من است.

* شایعه هم شده که شاید به استقلال بروی!

از این موضوع اطلاعی ندارم و الان هم سر تمرین تراکتور هستم. اگر هم صحبتی باشد با باشگاه انجام داده‌اند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش شاهین به حضور سرمربی خود در استقلال

ش مارس 6 , 2021
به گزارش مشرق، سعید مسیگر درباره اینکه اسماعیل خلیل‌زاده از حل مشکل فراز کمالوند برای حضور در استقلال خبر داده بود،‌ اظهار داشت: ما همچنان منتظریم با خود کمالوند صحبت کنیم. شنیدم باشگاه کمالوند با استقلال تمام کرده و اگر قرار به جدایی است، بهتر است که ...