پادوانی: مدیران استقلال هوادار را فریب می‌دهند

به گزارش مشرق، لئاندرو پادووانی مدافع برزیلی که به دلیل ضایعه نخاعی نتوانست به دوران ورزشی خود ادامه بدهد مدتی است به کشور خود بازگشته اما از اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده ناراحت است.

این بازیکن روز گذشته با انتشار متنی در اینستاگرامش اینگونه به مسئولان فوتبال در کشورمان کنایه زد.«عبدالحق نوری که در جریان رقابت‌های پیش فصل سال ۲۰۱۷ دچار ضربه مغزی شده بود بلافاصله به کما رفت و از همان موقع مشخص شد او حتی در صورت خارج شدن از کما نیز دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند و قطعاً دوران حرفه‌ای اش به پایان خواهد رسید. اما با این حال باشگاه آژاکس با علم به این موضوع دستمزد سالانه این بازیکن را طبق قرارداد به خانواده‌اش پرداخت کرد و ضمن آن هزینه‌های درمان او در این ۳ سال را هم بر‌عهده گرفت و البته این پایان ماجرا نبود و حالا این باشگاه در پایان قرارداد نوری (که چند ماه دیگر به پایان می‌رسد) قرارداد او را به‌طور رسمی فسخ کرد تا مبلغی در حدود ۳ تا ۵ میلیون یورو دیگر را نیز به عنوان فسخ قرارداد به او و خانواده‌اش بپردازد...

و حالا اگر این سبک از باشگاه‌داری و مدیریت را با آنچه در فوتبال ما وجود دارد مقایسه کنید، خودتان متوجه تفاوت عمده‌ای که در نگرش و دیدگاه‌ها وجود دارد می‌شوید. قطعاً شما هم بعد از خواندن این مطلب مثل ما با حسرت به یاد پادوانی برزیلی خواهید افتاد که در استقلال چگونه مصدوم و عمر فوتبالی اش به پایان رسید. در این شرایط متأسفانه رفتار باشگاه ما (به عنوان نماینده‌ای از فوتبال ایران) با او چگونه بود؟ رفتاری که باعث شد تا پادوانی مجبور شود برای گرفتن حق و حقوق قانونی و شرعی خود و قراردادی که با باشگاه داشت به التماس کردن بیفتد آن هم با آن شرایط جسمانی که در زمان بازی کردن برای تیمش به آن دچار شده بود! اتفاق دردناکی که باعث شد تا ما بعد از خواندن شرایط بازیکن آژاکس و رفتاری که باشگاهش با او داشت و مقایسه آن با رفتاری که با پادوانی شد با خود بگوییم کاش پادوانی به جای بازی در ایران، بازیکن آژاکس هلند بود تا حداقل فقط درد جسمانی را تحمل می‌کرد نه درد بی‌پولی و بی‌احترامی را.»

بیشتر بخوانید:

سیدحسین حسینی: ببخش ما رو که اینقدر فراموشکاریم!

بعد از این گلایه پردرد بازیکن سابق استقلال با این بازیکن تماس گرفتیم و گفت‌و‌گویی را با این بازیکن که در شرایط سختی زندگی خود را در برزیل پشت سر می‌گذارد انجام داد.

وی گفت: من از روزی که به کشورم برگشتم مطالباتم را دریافت نکردم و چیزی که باعث ناراحتی من می شود این است که بدانم همه آن افرادی که برای بازدید از من در مرکز توانبخشی در تهران آمده اند، فقط می‌خواستند در بالین من باشند و یک عکس بگیرند و در اینترنت بگذارند؟آنها الان کجا هستند؟

وی افزود: استقلال همیشه می گوید که پول ندارد و این باشگاه با مشکلات مالی روبرو می شود  ولی ظاهرا همه چیز دروغ است،هواداران عاشق این تیم که با چشم‌های خودم عشم را در دل آنها دیدم  همیشه فریب مدیران این باشگاه بزرگ را می‌خورند در حالی که مدیران باشگاه لیاقت اداره چنین تیم‌های بزرگی را ندارند. 

پادووانی خاطرنشان کرد: قدردانی من از هواداران استقلال همیشه جاودانه خواهد بود، آنها هرگز مرا رها نکردند و همیشه به من پیام می دهند و از من می پرسند که حال جسمانی من چگونه است تنها مساله قشنگ این کار است، من  یک فرد برزیلی هستم و در ایران متولد نشده ام اما شهروند پرشور آن کشور شدم چون هواداران استقلال و مردم ایران همیشه با پیام‌های خود به من انرژی می‌دهند.

مدافع سابق استقلال در خصوص اتفاقی که روز گذشته برای شیخ دیاباته و میلیچ رخ داده و برای این نفرات سند جعلی واریز ارسال شده است گفت: آنها واقعا نباید چنین کاری می‌کردند، این کار واقعا عدم احترام به بازیکن است. این بازیکنان الان باید چه فکری در قبال این رفتار انجام بدهند؟ این حرکت باور کردنی نیست.

وی تصریح کرد: باشگاه بزرگی مثل استقلال که من در آن بازی می‌کردم از امکانات خوبی برخوردار  نیست. مثلا این باشگاه به این بزرگی زمین تمرین مناسب هم ندارد. امکاناتش هم در حدی نیست که شایسته یک باشگاه بزرگ باشد.

پادووانی در پاسخ به این سوال که آیا از روزی که ایران را ترک کرده کسی از باشگاه با وی تماس گرفته یا خیر چون مدیرعامل استقلال تغییر کرده است عنوان کرد:‌خیر. هیچکس با من تماس نگرفته و نمی‌دانم وضعیت مطالباتم چطور می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پوریا پورسرخ: از کودکی طرفدار استقلال بودم؛ تمام دوستان پرسپولیسی ام را یک نفره حریفم

ج آوریل 24 , 2020
هنرمند استقلالی گفت: از کودکی طرفدار استقلال بودم و به عنوان یک استقلالی با دوستان طرفدار تیم رقیق کری می خوانم و یک نفره همه آنها را حریفم.  به گزارش استقلال نیوز، پوریا پورسرخ هنرمند طرفدار باشگاه استقلال در گفتگو با خبرورزشی ...